کردستان

مانع‌زدایی از واحدهای صنعتی راکد کردستان/ بسیاری از مشکلات با تفکر و عمل بسیجی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، مهدی مهتابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان کردستان در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم» نامگذاری شده است، گفت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازدید و مانع‌زدایی از واحدهای راکد و نیمه‌فعال استان و همچنین برگزاری مسابقه دارت برای آقایان و بانوان اقشار مختلف بسیج را از جمله برنامه‌های شاخص برگزار شده این قشر در هفته بسیج عنوان کرد.

وی افزود: بسیجیان سلحشور با عزم آهنین در همه عرصه‌های خدمت بویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که در هر شرایطی حاضرند تا جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کنند.

مهتابانی با بیان اینکه بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی هستند، بیان کرد: فعالیت‌های این نیروی مردمی تا به آنجایی است که هرگاه حوادث غیرمترقبه اتفاق می‌افتد بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می‌کند.

وی گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل در گرو انقلاب و نظام ندارند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش‌آفرینی و تلاش بسیجیان در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجدد یادآور شویم، خاطرنشان کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا