سمنان

مانور خودرویی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری دراستان سمنان برگزار شد

مانور خودرویی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری دراستان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان سرهنگ علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در حاشیه مراسم رژه موتوری ارگان های دولتی، نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرایی گفت: در ششمین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری که روز “منابع طبیعی،آموزش ؛ پژوهش و فن آوری ” نامگذاری شده است مانور خودرویی در شهرستان های استان سمنان بصورت همزمان برگزار شد.

ابوطالبی افزود: هدف از برگزاری این مانور ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از فضای سبز و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی است که باید به درستی در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان این‌که مشارکت مردم در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز تکلیفی اجتماعی‌ است، افزود: همه ما باید برای حفظ ذخایر ملی احساس مسئولیت کنیم و اجازه ندهیم افراد سودجو، منابع طبیعی و جنگل‌ها را تخریب کنند.

سرهنگ علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: روز شمار ششمین روز از هفته منابع طبیعی با عنوان روز “منابع طبیعی، پژوهش و فن آوری ” نامگذاری شده است و این مانور باهدف نشان دادن هماهنگی و آمادگی و اداره پشتیبانی حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و اقتدار یگان حفاظت از منابع ملی در برخورد با متخلفان برگزار شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا