فارس

متلاشی شدن ۷۴ باند سرقت در استان فارس/ رعایت حقوق شهروندی مانع از برخورد قاطع با متخلفان نیست

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  در مورد فعالیت‌های ۷ ماهه سال جاری اظهار داشت: متلاشی کردن ۷۴ باند سارق و دستگیری ۲۰۶ نفر شامل سرقت از ۴۷۰ منزل مسکونی از سوی ۱۸۹ نفر، ۴۴ خودرو،  دستگیری ۶ باند حرفه‌ای و اعتراف به  ۱۲۱ فقره سرقت از جمله فعالیت پلیس آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی مانع از برخورد قاطع با افرادی که به نوامیس، جان و مال مردم تعرض می  کنند نیست، افزود: نیروی انتظامی  به ویژه پلیس آگاهی در راستای تعهد قانونی، اخلاقی و اجتماعی، در شبانه روز  آماده  مقابله با  خلافکاران، سارقان مسلح و دیگر افراد بزهکار است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: دستگیری کلاهبردارانی که  مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ۵۰ نفر از افرادی که مشغول فعالیت در اسنپ بودند، کشف و دستگیری ۸۲۷ کلاهبردار در قالب  فروش کالا‌های خانگی در سایت، تشکیل ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده، خواهر و بردار که مبادرت به فروش منسوجات در سایت می کردند و نیز  متخلفان درج  آگهی  فروش خودرو نیسان  از دیگر فعالیت ناحیه انتظامی می‌باشد.

سردار حبیبی بیان کرد: کشف ۱۱۳ قبضه سلاح گرم و دستگیری ۹ باند ۱۹ نفره، سارق دوچرخه، ۳۵  فقره سرقت درون خودرو و اعتراف به ۳۰ فقره سرقت نیز از فعالیت‌های دیگر ۷ ماهه نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی از متلاشی شدن ۵۱ باند  حمل و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود در این رابطه ۴۰ نفر دستگیر شدند.

حبیبی بیان داشت:  جمع‌آوری  ۲ هزار و ۱۵۸ معتاد متجاهر، ۷۹ هزار انواع قرص های غیرمجاز، هزار و ۱۷۱ متخلف و کشف هزار و ۱۲۷ سلاح غیرقانونی، بخش دیگری از اقدامات تلاشگران عرصه امنیت در سال جاری است.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا