چهارمحال و بختیاری

متکی: عملکرد دولت سیزدهم چشم‌انداز روشنی برای انتخابات آینده ترسیم کرده است

متکی: عملکرد دولت سیزدهم چشم‌انداز روشنی برای انتخابات آینده ترسیم کرده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ، منوچهر متکی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در آسیب شناسی که از نحوه مشارکت مردم در انتخابات گذشته انجام گرفت و بر اساس نظر صاحبنظران و کارشناسان کشور به این نتیجه رسیدیم که میزان مشارکت مردم در هر انتخاباتی به عملکرد دولت وقت بازمی‌گردد از همین رو کاهش مشارکت مردم در ۲ انتخابات گذشته به عملکرد نامناسب دولت یازدهم و دوازدهم ارتباط دارد.

وی تصریح کرد: هرچند مشارکت پایین مردم کشور در ۲ انتخابات اخیر از میانگین مشارکت در انتخابات کنگره آمریکا بالاتر بود.

سخنگوی شورای وحدت، گسترش این تشکیلات در استانها را از مهمترین برنامه‌های این شورا اعلام کرد و گفت: این شورا مجموعه‌ای از احزاب، اقشار و روحانیت است که در هر استانی اقدام به تشکیل پارمان می‌کند که در نهایت از بین ۶۰ تا ۹۰ نفر از اعضای این شورا ۲۱ نفر اعضای شورای مرکزی انتخاب می‌شود.

متکی تصریح کرد: پس از تشکیل شورای مرکزی در هر یک استانها و شهرهای کشور، پروژه بعدی این شورا که همان نقش آفرینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال آینده است آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به گزارش استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص عملکرد دولت سیزدهم در این استان، تصریح کرد: نقشه جامع سند پیشرفت استان در دولت سیزدهم تدوین شده و مورد تایید قرار گرفته است و بر اساس آن اعتباراتی که در طول یکسال اخیر به این استان اختصاص یافته است چند برابر سالهای گذشته شده است که نویدبخش تحولات خوبی در این استان است.

رییس خانه احزاب افزود: عملکرد دولت در این استان به ویژه در حوزه آب رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

متکی با اشاره به فتنه اخیر دشمن در نابه سامان کردن شرایط داخلی به ویژه در حوزه اقتصادی، تصریح کرد: امید است تا با تدبیر مسئولان این فتنه نیز به شکست بخورد و در حوزه اقتصادی به ثبات قیمت‌ها و در معیشت به ایجاد گشایش برسیم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا