قزوین

مجمع کشاورزان پیشرو در قزوین راه‌اندازی می‌شود

مجمع کشاورزان پیشرو در قزوین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ محمدحسین عطایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار با مدیر تعاون روستایی استان و مدیران عامل تشکل‌ها، اتحادیه و تعاونی‌های تحت پوشش این سازمان با تبریک هفته تعاون گفت: مجمع کشاورزان پیشرو در استان قزوین با هدف مشارکت و بهره‌برداری از ایده و نظارت کشاورزان خبره برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بخش کشاورزی راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: سیاست سازمان جهاد کشاورزی حمایت از تعاون روستایی، تشکل‌ها و تعاونی‌ها تحت پوشش بخش کشاورزی است.

عطایی گفت: تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها باید شمولیت پیدا کنند تا اعضای بیشتری تحت پوشش این تعاون‌ها قرار گیرند.

این مسئول ادامه داد: این استان به لحاظ پیشینه کشاورزی مدرن دارای تشکل‌ها و اتحادیه‌های نمونه و برتر در کشور که بازوی توانمند بخش کشاورزی هستند.

او افزود: تمام تشکل‌ها و تعاونی کمک کنند تا نظام صنفی در استان به نحوه شایسته‌ای شکل و پایدار بماند.

عطایی تشکیل اتاق فکر در تعاون روستایی را ایده خوب توصیف کرد و گفت: تشکیل اتاق فکر در تعاون روستایی یکی از اقدامات خوب سازمان تعاون روستایی است که منجر به پیشبرد اهداف خوب امور می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در خرید گندم کار بزرگی انجام شد که در این موفقیت تعاون روستایی با مشارکت تعاونی تحت پوشش نقش‌آفرین بودند.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خرید زیتون، توزیع میوه شب عید، توزیع آرد و سایر موارد را از جمله اقدامات خوب تعاونی روستای استان برشمرد.

در پایان این دیدار از مدیران عامل تشکل‌ها و اتحادیه‌های برتر و نمونه ملی و استانی با لوح تقدیر، توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قدردانی شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا