Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مجوز تخصیص ۴۰۰ میلیون لیتر مکعب آب دریا به استان فارس صادر شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

مجوز تخصیص ۴۰۰ میلیون لیتر مکعب آب دریا به استان فارس صادر شد

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، ابراهیم عزیزی، امروز در نشست شورای راهبردی انتقال آب دریا به استان فارس با تشکر از پیگیری انجام شده برای تحقق یکی از مطالبات به حق مردم استان فارس گفت: با پیگیری مستمر و جلسات با وزیر نیرو، بالاخره مجوز تخصیص ۴۰۰میلیون لیتر مکعب آب دریا به استان فارس صادر شد.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مفید دانستن و نتیجه بخش بودن تشکیل شورای راهبردی خط انتقال آب در استان افزود: صدور مجوز تخصیص ۴۰۰میلیون لیتر مکعب و تمدید ۱۴۵میلیون لیتر، نشان از این دارد که شورای راهبردی انتقال آب استان در ساختاری صحیح و عملیاتی قدم برداشته است.

وی با اشاره به لزوم الگو گیری از شورای راهبردی خط انتقال آب در عرصه های دیگر استان نیز افزود: در شورای نفت و گاز و پتروشیمی نیز موضوعات بر زمین مانده استان به خوبی پیگیری و توافقات مناسبی در مرکز انجام شده است.

عزیزی با بیان اینکه با تکیه بر ساختار صرفا دولتی نمی توان امور استان را پیش برد، بیان کرد: شورای راهبردی انتقال آب امروز در این عرصه پیشتاز است و در صددیم با الگوگیری از این شورا، یک شورا نیز با استفاده از ظرفیت های استان، برای احیای آی تی و الکترونیک پیش بینی کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چانه زنی ها و تلاش های مستمر و فشرده برای تخصیص آب به استان در تهران تاکید کرد: امروز باید سرعت کار پروژه خط انتقال را بالا برد و از پشتیبانی دولت نهایت استفاده را انجام داد که از شرکت فراآب رسان انتظار می رود این موضوع را دنبال کند.

عزیزی همچنین بر موضوع مشارکت با استان اصفهان برای خط دیگر انتقال آب از دریا تاکید کرد و افزود: با تکمیل این خط، شهرستان های شمال استان نیز از مشکلات کم آبی نجات پیدا می کنند، ضمن اینکه اصفهانی ها نیز از این مشارکت استقبال کرده اند و باید از این فرصت نیز استفاده کرد.

او با بیان اینکه در پروژه خط انتقال، از ظرفیت مجموعه صنایع استان نیز باید استفاده کرد، اظهار داشت: وزیر صمت شخصی را به صورت ویژه متولی این پروژه کرده است که نشان می دهد این وزارت خانه نیز برای انجام این پروژه جدی است.

لازم به ذکر است، مجوز تخصیص ۴۰۰میلیون لیتر مکعب آب دریا به فارس در نشست مشترک نمایندگان، اعضای شورای راهبردی و مسوولان وزارت صمت در تهران صادر شد.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا