خوزستان

محسنی اژه‌ای: اقتصاد و رونق تولید مهم‌ترین مسئله امروز است/درخواست رئیس قوه مقننه از کارگران هفت تپه

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت، با اشاره به بررسی و مطالعه مشکلات استان خوزستان اظهار کرد: باید برای حل مشکلات این استان تلاش مضاعف و ویژه‌ای صورت گیرد چرا که شایسته نیست استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی با این حجم از مشکلات مواجه باشد.

وی افزود: بدخواهان تلاش می‌کنند از کوچکترین ضعف‌ها بهترین استفاده را ببرند و امروز بر اثر همین ضعف‌ها، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در استان خوزستان به وجود آمده که انسان هم تاسف و هم احساس مسوولیت بیشتر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا گفت: مسئله اقتصاد، تولید و حمایت و رونق تولید داخلی مهمترین مسئله امروز است که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته به ویژه در سال‌های اخیر بر آن تاکید فراوان داشتند. اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم می‌توانیم دشمن را ناامید کرده و همانطور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری‌های مسئله‌دار بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی ادامه داد: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری‌ها بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای با ابراز خرسندی از گزارش وضعیت کنونی مدیریتی شرکت هفت‌تپه در جلسه از سوی مسوولین، تصریح کرد: خوشبختانه همانطور که اعلام شد درباره اداره این شرکت توافق خوبی حاصل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی اذعان کرد: از هیئت مدیره و کارگران هفت‌تپه می‌خواهم که برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند. اگر هفت‌تپه بهتر از گذشته و‌ به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد و شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکلات حقوقی برای کارگران به وجود نیاد و حاشیه ایجاد نشود به عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار خواهد بود، اما اگر شکست بخورد بر دیگر موضوعات نیز اثر منفی می‌گذارد.

رئیس قوه قضاییه در پایان گفت: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا