Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
محمودزاده: جذب بازیکنان و مربیان خارجی دو شرط اصلی دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

محمودزاده: جذب بازیکنان و مربیان خارجی دو شرط اصلی دارد

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دستورالعمل جدید جذب بازیکنان و مربیان خارجی اظهار داشت: با پیگیری های ریاست محترم سازمان لیگ جناب بهاروند و ریاست محترم فدراسیون فوتبال عزیزی خادم  جلسات کارشناسی متعددی در این خصوص برگزار شد. دستورالعمل جدید برخلاف گذشته در زمینه قوانین جذب بازیکنان و مربیان خارجی قوانین متعدد و مبسوطی دارد. این دستورالعمل حدود ۴ صفحه است و در این دستور العمل  قاره‌ها و لیگ‌های مختلف کشورها و تیم‌های ملی کشورها ارزیابی دقیق شده‌اند و در آینده نزدیک به طور دقیق در این مورد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: آقایان بهاروند و عزیزی خادم با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد مشکلات حقوقی بیشتر در عرصه بین‌المللی برای فوتبال کشور نیستند دو شرط اصلی برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی در این دستور العمل گنجانده شده است. شرط اصلی و اول این است که باشگاه‌ها پرونده منجر به صدور رای در فیفا بابت بازیکن یا مربی خارجی نداشته باشند. باشگا‌ه‌هایی که چنین پرونده‌هایی دارند تا بسته نشدن یا جلب رضایت شاکی خارجی نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند. این مساله را جناب عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم پیش از این اعلام کرده بودند.

وی ادامه داد: شرط دوم برای جذب بازیکن و مربی خارجی باید تضمین بانکی برای عقد این قرارداد خارجی بدهند. در واقع باشگاه‌ها برای عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی مطابق با مبلغ قرارداد باید تضمین بانکی ارایه کنند که هیچ مشکلی برای پرداخت در این قرارداد ندارند و انعقاد قرارداد با مربی و بازیکن خارجی منجر به تشکیل پرونده در نهادهای بین‌المللی نخواهد شد. در روزهای آینده اطلاع رسانی دقیق‌تری در زمینه جذب بازیکنان و مربیان خارجی انجام خواهد شد.

محمودزاده در مورد اینکه کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده باشگاه‌ها بدون کسب مجوز حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارد، خاطرنشان کرد: در مورد بازیکنان داخلی متاسفانه ۱۵ باشگاه لیگ برتری در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پرونده منجر به حکم دارند و باید برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود مجوز لازم را از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال دریافت کنند. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا