زنجان

محورهای زنجان به دندی و زنجان به طارم مسدود است

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان با اشاره به بارش‌های روی داده در محورهای استان اظهار کرد: وضعیت جوی موجود در این محورها منجر به مسدود شدن سه محور از مجموع محورهای استان بنا به صلاحدید دستگاه‌های ذیربط شده است. معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان محورهای زنجان به دندی، زنجان_ تهم _ چورزق را سه محور مسدود شده حال حاضر اعلام کرد و گفت:  محور زنجان _دندی به دلیل نبود دید کافی، از شب گذشته مسدود شده است.

وی افزود: به محض رفع مشکلات مسیرهای زنجان به طارم این محورها بازگشایی خواهد شد.

یوسفی با بیان اینکه دو محور منتهی به طارم بنا به صلاحدید پلیس راه و به دلیل شدت گرفتن بارش‌ها از ساعاتی قبل مسدود شده است، افزود: به محض رفع مشکلات این مسیرها هم بازگشایی خواهند شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تردد در دیگر محورهای استان با وجود بارش بدون مشکل در حال انجام است، تصریح کرد: مشکلی برای تردد در مسیر زنجان _قزوین نیز وجود ندارد.

وی تعداد نیروهای حاضر در محورهای مواصلاتی استان زنجان را تنها ۵۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این نیروها در ۳۱ راهدارخانه فعال در محورهای استان استقرار یافته‌اند و آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌های استان هستند.

یوسفی افزود: راهداران مستقر در محورهای استان زنجان از ۵۵۰ دستگاه خودرو برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-13 10:04:10

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا