Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مخالفت با خروج نساجی از مازندران / اعتبار 15 میلیارد تومانی برای رفع مشکلات استادیوم خانگی نساجی - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

مخالفت با خروج نساجی از مازندران / اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات استادیوم خانگی نساجی

برگزیده های ایران مازندران ـ  سرویس ورزشی |مدیران و عوامل نساجی که از اواسط فصل گذشته به کیفیت چمن استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر معترض شده بودند و امسال نیز این روند را روی چمن طبیعی استادیوم شهدای ساری ادامه داده بودند، برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با مسؤولان این ورزشگاه به توافق رسید و حتی هتل نیز رزرو کردند و قرار بود نساجی را از مازندران به مشهد ببرند.

اما خروج از مازندران به این سادگی‌ها نبود و مسؤولین مازندران نگذاشتند این اتفاق بیافتد.

مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال با صدور نامه خروج موقت تیم از استان مخالفت کردند تا عملا باشگاه نساجی در شرایط یک بام و دو هوا قرار بگیرد.

مهلت ارسال نامه خروج موقت به سازمان لیگ تا آخر وقت اداری چهارشنبه ۱۰ آذر به پایان رسید و دیگر خروج برای نساجی امکان‌پذیر نبود. اتفاقی که اگر صورت می‌گرفت برای استان مازندران چندان صورت خوشی نداشت.

نساجی که چندین سال است با وجود داشتن مالک مازندرانی، به خارج از مازندران رفته و حتی از نیروهای بومی کمتری سود می‌برد و چندان هم مازندرانی نیست، اما این داستان جدایی از مازندران به‌دلیل کیفیت چمن ورزشگاه روی چندان خوشی نداشت هر کاری جز مخالفت با این ماجرا صورت می‌گرفت، قطعا ضعف دستگاه ورزش را به همراه داشت.

* رنگرز : از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خصوص آخرین تصمیمات برای میزبانی نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نساجی شناسنانه و هویت فوتبال و ورزش مازندران است و برای رفع هرچه سریع‌تر مشکل چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی که فوتبال مازندران را مورد حمایت خود قرار می‌دهند، گفت: در ابتدای فصل سازمان لیگ مکاتباتی با ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیأت‌های فوتبال داشتند که دیگر هیچ بازی در چمن مصنوعی برگزار نشود و بلافاصله با همراهی استانداری برای کاشت و ترمیم چمن طبیعی، شهید وطنی در قائم شهر جهت تأمین اعتبار کلید خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه باشگاه بزرگ نساجی هویت و شناسنامه ورزش مازندران است، افزود: به خاطر اینکه هواداران و تماشاگران متعصب از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های خانگی نساجی باشند به همین منظور استادیوم شهدای ساری را برای میزبانی نساجی به سازمان لیگ پیشنهاد دادیم.

وی گفت: پس از معرفی استادیوم شهدای ساری به سازمان لیگ، نواقص این استادیوم از سوی سازمان لیگ اعلام شد و استانداری با همراهی اداره کل با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان برای رفع نواقص، استادیوم شهدای ساری برای میزبانی بازی‌های خانگی تیم نساجی در لیگ برتر هزینه کرد که در نهایت از سوی سازمان لیگ تایید شد.

رنگرز با اشاره به اینکه عوامل اجرایی از جمله سرمربی تیم نساجی از کیفیت چمن شهدای ساری ناراضی‌اند، اضافه کرد: تا ترمیم و اجرای چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، استادیوم شهدای ساری استادیوم موقت باشگاه نساجی است.

وی با اشاره یه اینکه قطعا بازی نساجی و پدیده در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به فاصله اندک شهر ساری و قائمشهر تلاش داریم تا هر چه سریع‌تر استادیوم شهدای ساری برای میزبانی و حضور تماشاگران قائمشهری در ساری مهیا شود.

رنگرز در ادامه گفت: با همه محدویت‌ها و مشکلات برای موفقیت باشگاه بزرگ نساجی در بازسازی استادیم شهید وطنی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در حال حاضر با همت استانداری برای بازسازی و ترمیم چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تمجید از تماشگران پرشور نساجی خاطرشان کرد: امیدوارم هواداران و عوامل اجرایی این باشگاه ما را درک کنند و به طور یقین تمام دغدغه من و دیگر مسؤولان استان رفع هر چه سریع‌تر مشکلات باشگاه بزرگ نساجی از جمله چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی است.

با صحبت‌های صورت گرفته توسط مدیرکل ورزش و جوانان و مخالفت مسؤولین ورزش مازندران با جدایی نساجی از مازندران، امیدواریم ادامه حضور نساجی در مازندران با کسب نتایج مناسب همراه باشد تا هواداران پرشور نساجی کمی از نگرانی‌هایشان کم شود.

به گزارش فارس؛ بر همین اساس دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در قالب هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا