فارس

مدال‌های رنگارنگ حاصل تلاش شناگران جهرمی در مسابقات کم‌بینایان کشور

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، عبدالرحیم خداجو در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت ورزشکاران کم بینای شهرستان جهرم در رشته های مختلف، اظهار داشت: در جدیدترین درخشش ورزشکاران نابینایان و کم بینایان جهرمی موفقیت در رشته شنا بوده که توسط ۲ نفر از قهرمانان این رشته کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه به حضور ۲ شناگر جهرمی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور، افزود: این مسابقات که به میزبانی مشهد برگزار شد، دو شناگر جهرمی در مجموع موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به اینکه محمد دلیر  در رده سنی بزرگسالان در ماده های ۵۰ متر و ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان طلا دست یافت، عنوان کرد: همچنین در ماده ۵۰×۴ مختلط تیمی نیز نشان برنز این مسابقات را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین شایان کاظمی دیگر شناگر حاضر در این مسابقات بود که در  رده سنی جوانان در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره این مسابقات دست پیدا کرد.

خداجو با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۱۰ استان کشور برگزار شده است، عنوان کرد: مسابقات شنای قهرمانی کم بینایان و نابینایان کشور در هفت ماده انفرادی و دو ماده تیمی در سه کلاس پزشکی و در ۲ رده جوانان و بزرگسالان در استخر شهید حججی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/م/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا