فارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس منصوب شد

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت: در دوران کرونا شاهد تلاشهای شبانه روز و خوب و مدیریت بهینه مدیرکل سابق بودیم و از ایشان بخاطر تلاش های ارزشمندی که در دوران مدیریت خویش انجام دادند بسیار سپاسگزاریم.

 اسماعیل محبی پور گفت: کرونا تحولات بی سابقه ای را در آموزش و پرورش رقم زده است که این مساله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را را بسیار بالا برده است.

وی در ادامه افزود: در گام اول انقلاب اسلامی مساله پیدایش و تثبیت انقلاب به خوبی دنبال شد و در گام دوم انقلاب باید به فکر شتاب توسعه نظام براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: باید از همه سلایق و ظرفیت های آموزش و پرورش با تاکید بر سلامت، کارامدی، روحیه انقلابی گری یعنی حرکت همراه با تحول و مردم داری به خوبی بهره بگیریم.

محبی پور گفت: پی گیری مسایل و مشکلات بازنشستگان و شاغلین از طریق ارتباط موثر و مطلوب با وزارت آموزش و پرورش باید در مدیریت جدید صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال رفتار عادلانه و ترویج عدالت در سراسر استان باشیم افزود: البته رفتار عادلانه و ترویج عدالت به معنی مساوات نیست بلکه باید به هر منطقه با در نظر گرفتن شرایط خاص خود توجه کرد.

 مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تهیه برش استانی این سند را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

به گزارش برگزیده های ایران، در پایان مراسم از زحمات و اقدامات فرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس معارفه شد.

انتهای پیام/ ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا