فارس

مدیریت جهادی لازمه ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه است

به گزارش برگزیده های ایران از کوه چنار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های امروز نمازجمعه این شهرستان با اشاره به معارفه هایی که جدیدا از مسؤولین در حال انجام است بیان نمود: از زحمات مسوولین سابق تشکر میکنیم، قطعا آنها نیز خدمات خوبی در دوره مسوولیت خود انجام دادند.

وی توکل به خدای متعال ، مردمی بودن، امر انقلابی را ترجیح دادن، جهادی عمل کردن، ساده زیستن، داشتن تقوای دینی سیاسی اخلاقی و مالی و در عین حال پایبندی به نظم فرا سازمانی عمل کردن را شاخصه های یک مسوول نمونه دانست و گفت: باید با پایین‌ترین فرد جامعه زندگی کنیم، پول و مقام را به رخ دیگران نکشیم، امروزه حقیقتا هر کسی مسوولیت را در این وضع نابسامان می‌پذیرد مردانگی می‌کند.

خطیب جمعه کوه چنار تصریح نمود: هنر یک مسوول موفق این است که با دست خالی به میدان بیاید و کارآفرینی کند، اگر تا الان با همه مشکلات و تحریم‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی روی پای خودمان ماندیم بخاطر همین مسوولان الگو بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم با اشاره به مذاکرات هسته ای چند روز گذشته اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که در این عرصه به جهانیان بفهمانند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال حل مشکل هسته ای خود است، اما بارها مسوولین نظام گفتند ما به دنبال رفع تحریم ها هستیم، در مذاکرات اخیر تحول و نگاه جامعه جهانی به اقتدار کشور را مشاهده نمودیم.

وی راه حل بحث آبخیزداری را کارشناسی کردن موضوع بیان نمود و افزود: بحث آبخیزداری در کشور وضعیت خوبی ندارد، متاسفانه بعضی ها هم دوست دارند یک نابسامانی هایی ایجاد کنند، لذا راهکار آن کارشناسی کردن موضوع است، نباید اجازه داد کارها به بحران برسد و باید قبل از آن رسیدگی کرد، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خوبی در این خصوص در حال تدوین است که انشالله این موضوع حل خواهد شد.

انتهای پیام/ف
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا