بوشهر

مدیریت مدیران پروازی و غیر مقیم در بوشهر پایان یابد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام‌جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم گذشت چندین ماه از استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی همچنان شاهد مدیریت، مدیران پروازی و غیر مقیم هستیم.

امام‌جمعه برازجان افزود: این نوع مدیریت و مدیران هیچ‌گونه اشراف و کارآمدی در حوزه مأموریت خود ندارند و برخلاف مش و سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی می‌باشد در همین راستا از استاندار بوشهر می‌خواهیم به آن پایان دهد.

مصلح تصریح کرد: بعضی از مدیران کل برای جبران ضعف مدیریت خود و کسری بودجه اموال ضروری مثل ساختمان‌های اداری خود را در شهرستان‌ها در معرض فروش و اجاره قرار دادند استاندار بوشهر باید در این قضیه ورود کند و تا دیر نشده جلوی این اقدامات عجولانه و غیرمنطقی مدیران را بگیرد.

وی گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شایسته است توصیف مقام معظم رهبری مبنی بر «مکتب سردار سلیمانی» مورد واکاوی قرار گرفته و شاخص‌های آن جهت درس‌آموزی و الگوگیری از شخصیت برجسته آن شهید تبیین شود.

خطیب نمازجمعه برازجان توضیح داد: باید به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم، و تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی، عشق مداوم به شهادت و مجاهدت دائمی، شجاعت و تدبیر و معنویت، حساسیت شدید به حدود شرعی حتی در میدان جنگ، دارابودن اخلاص، انقلابی‌گری و استکبارستیزی، دارای روحیه مقاومت، فداکاری به نوع‌دوستی را از او یادبگیریم.

امام‌جمعه برازجان گفت: عملکرد محوری سردار سلیمانی در مدت فرماندهی سپاه قدس مثل سازماندهی جبهه مقاومت و گسترش دایره آن در منطقه، راه‌اندازی حشدالشعبی در عراق، ایفای نقش محوری در جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه، جلوگیری از سقوط بغداد و دمشق، اقلیم کردستان توسط داعش بخی از کارنامه درخشان این شهید والامقام است.

وی ادامه داد: ازبین‌بردن داعش در عراق و سوریه، مقابله با تجاوز آمریکا و عربستان به یمن، سازماندهی شیعیان و سایر مسلمانان در پاکستان و افغانستان، تحلیل عمیق واقع‌بینانه از حوادث منطقه، مدیریت بازسازی عتبات عالیات، مقابله با طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا، احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها، مدیریت موفق در بحران‌ها از عملکردهای موفق این شهید بود.

این مقام مسؤول در مورد رسالت جامعه در برابر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: اطاعت کامل از فرامین رهبری، اخراج نیروهای امریکا از منطقه، حفظ و حراست از جهت‌گیری انقلابی، فرهنگ‌سازی در مورد شاخصه‌های مکتب سلیمانی رصد تحرکات و توطئه‌های استکبار در منطقه، انتخاب منتخبین و انتصاب افراد صالح و کارآمد بر مبنای مکتب سلیمانی، بالابردن سطح بصیرت و انسجام ملی در جامعه باید فراگیر شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا