مازندران

مدیر بسیجی جهادی نیاز امروز کشور برای موفقیت است/ معارفه امام جمعه جدید محمودآباد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام قلعه رئیس حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه محمودآباد که عصر امروز با حضور مسؤولان در سالن غدیر اداره ارشاد اسلامی اظهار کرد: حجت‌الاسلام داوود موسوی طلبه انقلابی و سرباز ولایت است همچنین تواضع و فروتنی زبان زدی دارد، برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق دارم.

وی افزود: مملکت ما برای موفق شدن مدیر بسیجی جهادی می‌خواهد و اگر بسیجیان در عرصه کار بیایند و جهادی کار را شروع کنند مشکلات ما حل خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: نماز جمعه یکی از نهادهای امنیتی جامعه است که مردم را هدایت می‌کنیم و خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد نشود و تا این مردم در صحنه وجود دارند این انقلاب ماندگار است.

 

حجت الاسلام سیدداود موسوی عنوان کرد:  بزرگان دینی بزرگی داشتیم و اینجا محمودآباد است پاره تن علویان که علمای آن در بیشتر از ۱۵ سنگر  نماز جمعه خدمت می‌کنند چون نماز جمعه جایگاه‌اش عبادت و وحدت است.

فرماندار محمودآباد گفت: در هفته بسیج جهت قدردانی از این عزیزان گرد هم جمع شده‌ایم و هفته بسیج نکوداشت ۴۲ سال فداکاری و جان دادن و ایثارگری است نماز جمعه جایگاه مقدسی دارد که دیناری از بیت‌المال در آن هزینه نمی‌شود و نماز جمعه سنگر بسیار مقدسی متعلق به نظام انقلاب است.

طالبی تصریح کرد: برکاتی که نماز جمعه در کشور داشت به همین دلیل ائمه جمعه برای ما عزیزند ومردم مومن و ولایی محمودآباد درصدر اول و دوم  حضور انتخابات را داشتیم و خدا را شاکریم در این دوران ریاست ما یکسری آدم‌ها هستند برای خدا کار می‌کنند و این کار می‌ماند و توجه کنیم که دعوت کنیم این سنگر پر بارتر شود و عزیزان در این عرصه کار کنند.

حجت‌الاسلام سیداحمد جباری امام جمعه جدید محمودآباد اظهار کرد: هفته بسیار نورانی بسیج است، روز انسان‌هایی که برای  دفاع از اصول انسانی تمام زندگی خود را در کف دست گرفتند نیاز است در جریان‌های بیماری کرونا، سوریه و عراق، فرزندان شان را تنها بگذراند، سستی در مرام آنها نیست وقامت برافراشته در این راه حرکت می‌کنند،کوتاهی و کاهلی ندارند و در راه خدا سختی و مشقت پیش بیاید آمادند.

 

جباری تصریح کرد: همچنان مردانه و سلحشورانه ایستادند و دشمنان را به زانو در می‌آوردند، اما تن به سازش نمی‌دهند و مرام‌شان مرام خدمتگزاری است و یکی از مهمترین دغدغه‌های آنها مسؤولیت‌پذیری است، مسؤولیت‌پذیری زمانی اتفاق می‌افتد که تکلیفی واگذار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر من نوعی، احساس مسؤولیت در قبال نظام، ولایت، مردم و خون‌های شهدا نکردم، معلوم می‌شود وظیفه و تکلیف را نشناختم،کسی که وظیفه را نشناسد سستی می‌کند و باید این موضوع را در صندلی‌های خدمت داشته باشند،صندلی‌هایی که این خون‌های پاک ایجاد کردند.

امام جمعه محمودآباد تاکید کرد: برخی از مسؤولان بسیجی می‌شوند بسیجی نمی‌مانند، مسؤولیت می‌پذیرند پای مسؤولیت نمی‌مانند و متولیان بسیج در تمام عمر دست از ارزش و آرمان و نظام بر نمی‌دارند.

جباری در پایان گفت: این روحیه رفاقت و صمیمیت حجت‌الاسلام موسوی  را که با مردم و مسؤولان داشتند را سر لوحه و الگوی خدمت خود قرار می‌دهم و همه از بزرگواری‌های این مردم، زحمتکش بودن مسؤولان این شهر گفتند به عنوان یک عنصر ناقابل و کوچک‌ترین خدمت‌گزار در خدمت شما خواهم بود و برای مردم تلاش خواهم کرد.

 

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام سیدداود موسوی به امامت جمعه شهرستان چالوس منصوب شدند و حجت‌الاسلام سیداحمد جباری جایگزین وی به امامت جمعه محمودآباد منصوب و حکم خود را در حضور مسؤولان شهرستان و ائمه جمعه آمل و سرخرود و نماینده مجلس و مدیران شهرستانی از دست حجت‌الاسلام قلعه دریافت کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا