خوزستان

مذاکرات به مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده نشود

حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر،هندیجان،امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار کرد: سیاست خارجی ما در دولت جدید بر پایه منافع عمومی بنا شده است از این رو به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم مسئله برجام با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده شود.

وی افزود: متاسفانه در دولت قبل، تمام مسائل داخلی کشور به موضوع برجام و مذاکره ارتباط داده شده بود که امروز تبعات آن را در مشکلات معیشتی مردم و تنگناهای اقتصادی مشاهده می‌کنیم.

آقاجری با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در رابطه با مسئله برجام عنوان کرد: اما خوشبتانه در دولت سیزدهم سیاست بر آن است که مسائل داخلی کشور با تکیه بر توانمندی‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی  مرتفع شود.

وی اضافه کرد: در مورد برجام نیز اهداف و سیاست‌ها روشن است، مذاکره با آمریکا در گرو تعهد این کشور در قبال لغو تمامی تحریم‌ها علیه ایران و همچنین ضمانت نسبت به تکرار نکردن دوباره خروج از برجام است.

نماینده مردم بندرماهشهر،هندیجان،امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها هدف ما در برجام حفظ منافع عمومی است، در صورت تامین نشدن منافع عمومی کشور و مردم، به هیچ وجه زیربار سیاست‌های قلدرمآبانه آمریکا نخواهیم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با رویکرد مجلس و دولت در موضوع برجام باید گفت حفظ منافع عمومی است که در صورت پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ مصلحت و اقتدار کشور، بدون شک مسیر را به درستی پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا