فارس

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، دبیر برگزاری مراسم روز مقاومت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها و تشییع پیکر شهدای دوران دفاع مقدس در استان فارس امروز، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت ایام فاطمیه گفت: همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت روز مقاومت و سالگرد شهادت این سردار بزرگ اسلام در روز ۱۳ دی‎‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

هاشم جمالی زمان برگزاری این مراسم را ساعت ۹:۳۰ صبح این روز اعلام کرد و افزود: در این مراسم سردار جعفر اسدی، یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید سلیمانی سخنرانی خواهد کرد که از همه مشتاقان و دلدادگان این شهید بزرگوار جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آوریم.

وی همچنین به ورود پیکرهای مطهر ۹ تن از شهدای دوران دفاع مقدس به استان فارس اشاره کرد و گفت: در این ایام، استان فارس میزبان پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام و ۴ شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس هستند که مراسم استقبال از پیکرهای مطهر این شهدا روز پنج‌شنبه، ۹ دی‌ماه از ساعت ۸ صبح در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

 دبیر برگزاری مراسم  سالگرد سردار سلیمانی با بیان اینکه چندین مراسم با حضور پیکرهای مطهر شهدا طی این ایام در شیراز و شهرستان‌های فارس برگزار خواهد شد، گفت: پیکرهای مطهر تمام این شهدا در روز سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) یعنی در روز پنج‌‌شنبه، ۱۶ دی‌ماه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

جمالی بیان کرد: یکی از شهدای شناسایی شده مربوط به شیراز است که در این کلان‌شهر به خاک سپرده خواهد شد و دو شهید دیگر شناسایی شده هم مربوط به قیروکارزین و خفر هستند که پیکرهای مطهر این شهدا هم در این شهرستان‌ها تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

دبیر برگزاری مراسم روز مقاومت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها و تشییع شهدای دوران دفاع مقدس در استان فارس اظهار کرد: پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام هم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در ۵ نقطه شیراز به خاک سپرده خواهند شد.

وی از برگزاری مراسم وداع با شهدا در شب سالروز شهادت حضرت زهرا(س) یعنی روز چهارشنبه، ۱۵ دی‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: مراسم تشییع و بدرقه و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدایی که بناست در شیراز به خاک سپرده شوند، در ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه، ۱۶ دی‌ماه از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز خواهد شد که از آحاد مردم جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام /ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا