خوزستان

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده ،در این جلسه از زحمات سرهنگ روح الله گراوندی تقدیر و سرهنگ روح الله یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی معارفه شد

گراوندی: امنیت پایدار دزفول نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی است ، یاری زاده: ارتقای امنیت اجتماعی دستور کار مهم فرماندهی جدید انتظامی دزفول است

روح الله گراوندی،فرمانده سابق انتظامی دزفول و معاونت عملیات نیروی انتظامی استان خوزستان: ضمن طلب حلالیت از مردم این شهرستان،گفت:: امنیت پایدار در دزفول به دلیل تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و تبدیل تهدیدها به فرصت در این شهرستان بوده است.

برخورد مقتدرانه با اشرار و کمک خاضعانه به مظلومان راهبرد نیروی انتظامی در دزفول بوده است.

دزفول دیار قهرمانان و پایتخت مقاومت ایران اسلامی است که بنده چهار سال و پنج ماه و هشت روز افتخار خدمت به مردم این شهر را داشتم.

چهار سال گذشته دوران سخت و پرتلاطم اجتماعی متاثر از شرایط کلی کشور در دزفول بود که با بصیرت مردم و همراهی مسوولان از آن دوران سخت به سلامت گذر کردیم.

احساس امنیت در دزفول نتیجه تلاش شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تعامل بسیار خوب، صمیمانه و حضور میدانی شورای تامین این شهرستان است.

بصیرت ماموران انتظامی دزفول چراغ راه خدمت به مردم این دیار در مسیر تامین امنیت و احقاق حقوق شهروندان است.

امروز بار سنگین مسوولیت فرماندهی انتظامی را تحویل سرهنگ یاری زاده می‌دهم که سالیان متوالی تجربه فعالیت در فرماندهی انتظامی دزفول را دارد.

استمرار و ارتقای تعامل دستگاه‌ها و مسوولان شهرستان با فرماندهی جدید انتظامی دزفول موجب ارتقای خدمت رسانی نیروهای خدوم به مردم می‌شود.

سرهنگ روح الله یاری زاده،فرماندهی انتظامی جدید شهرستان دزفول: با بیان اینکه خدمت به مردم دارالمومنین دزفول توفیقی بزرگ است، گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در میان شهروندان به عنوان اولویت در دستور کار فرماندهی انتظامی دزفول است.

همکاری و استفاده از ظرفیت مشاوره‌ای فرماندهان، پیشکسوتان، همکاری و ارتقای همکاری با سپاه، بسیج و دستگاه قضایی و بهره گیری از پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان دزفول در راستای ارتقای امنیت پایدار به کار گرفته می‌شود.

مجموعه نیروی انتظامی در لباس مقدس و سبز سربازی امام زمان(عج) در برخورد با مخلان نظم اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و آماده هرگونه جانفشانی در این مسیر هستند.

خبرنگار مهدی حلاج خوب

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شدمراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شدمراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا