Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مردم برای دریافت دوز سوم واکسن اقدام کنند - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

مردم برای دریافت دوز سوم واکسن اقدام کنند

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز،صادق خلیلیان استاندار خوزستان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد:در راستای تصمیماتی که ستاد ملی اتخاذ شده، اقدامات خود را هماهنگ کردیم.
وی افزود:کنترل هوشمند فعالیت ها و همچنین محدودیت ها برای ادارات و دستگاه ها از هفته گذشته آغاز شده و در هفته جاری نیز برای ناوگان برون شهری توسعه پیدا می کند تا بتوان فعالیت های جامعه را به صورت عادی مورد را داشته باشیم.
استاندار خوزستان به موضوع توسعه واکسیناسیون اشاره کرد و ادامه داد:با توجه به گونه جدید ویروس کرونا باید آن را جدی گرفته و پروتکل ها می‌بایست همچنان رعایت شود و در عین حال افرادی که دوز دوم واکسن را زدند برای دریافت دوز سوم اقدام کنند.
خلیلیان همچنین اضافه کرد:مردم پس از سه ماه از دریافت دوز دوم میتوانند برای تزریق دوز سوم اقدام کنند.
وی در خصوص عادی سازی فعالیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی،توضیح داد:با توجه به اینکه به دنبال محدودیت های هوشمند هستیم، رسانه های استان،به ویژه رسانه ملی،اطلاع رسانی به مردم را انجام دهند تا شاهد رعایت پروتکل ها و عبور از این شرایط حساس باشیم.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا