بوشهر

مردم بوشهر صدقه بگیر صنعت نفت نیستند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با اشاره به سفر رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به کنگان و عسلویه و بازدید از قطب درمان جنوب استان اظهار داشت: ما مصرانه درخواست می‌کنیم مشکلات این منطقه برای همیشه پایان یابد.

امام جمعه کنگان تصریح کرد: مردم بوشهر و  شهرستان کنگان حقشان را عزتمندانه می‌خواهند و دنبال صدقه و صدقه بگیر نیستند؛ زیبنده پایتخت انرژی کشور نیست هر روز دستشان جلوی یک مدیر دراز باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی شهرستان کنگان اظهار داشت: تخریب و تضعیف نخبگان منطقه در فضای مجازی تیشه به ریشه خودمان زدن است و مجلس شورای اسلامی باید حقوق مردم این خطه را تعیین کند.

امام‌جمعه کنگان در بخش دیگر با حمایت مجدد از نیروهای بومی و تاکید بر به‌کارگیری آنان در پست‌های مدیریتی از جمله صنعت بیان داشت: از مقامات کشوری درخواست می‌کنم از ظرفیت نیروهای بومی در صنعت استفاده شود.

محمودی با نقد اظهارنظر اخیر یکی از مدیران صنعت در خصوص اینکه چه فرقی می‌کند مدیر بومی یا غیربومی باشد، عنوان کرد: این سخنان متقن نیست زیرا مدیر توانمند بومی اشراف بیشتری بر مشکلات مردم دارد و بهتر مسائل و کاستی‌ها را درک می‌کند.

وی تصریح کرد: البته مردم با هیچ‌کس عقد اخوتی نبسته‌اند و مدیر ناکارآمد بومی و غیربومی مطلوبشان نیست.

خطیب جمعه به طرح اصلاحات اقتصادی و تلاش دولت برای کاهش مشکلات در این حوزه اشاره و با تاکید بر ضرورت کار کارشناسی و متقن در این راستا گفت: انتظار به حق مردم این است که دولت و مجلس انقلابی جلوی گران‌فروشی‌ها را بگیرد.

امام جمعه کنگان افزود: انقلابی‌گری به شعار نیست بلکه به عمل است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا