خراسان شمالی

مردم در ۹ دی ماه، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی داشتند

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دوست خوب و دوست بد باعث تعیین سرنوشت یک شخص می‌شوند و ممکن است او را به بهشت و یا جهنم ببرد.

وی گفت: رفیق ناباب باعث مسموم شدن پرونده اعمال یک شخص خواهد شد و نباید مغرور شویم که ما گمراه و به خطا کشیده نخواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه افزود: در هفته جاری، مناسبت نهم دی ماه را در پیش خواهیم داشت که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: معنی بصیرت یعنی شناخت مسیر، شناخت زمان، شناخت دشمن، شناخت اقدامی که باید به موقع انجام شود، زمان شناسی و مکان شناسی، چه حرفی را در کجا و چگونه گفت، کجا باید سکوت و صبوری کرد، شناخت کسانی که ابزار بیگانه شده اند و بیگانگان چگونه از آنها به عنوان ابزار استفاده می کنند.

حجت الاسلام نوری افزود: نهم دی‌ماه شد روز بصیرت، چون مردم در آن روز هم زمان شناسی را داشتن هم دشمن‌شناسی و هم اینکه چه کسانی ابزار دست دشمن شدند، هم اقدام را تشخیص دادند هم شعارهایی که باید می دادند را فهمیدند و به موقع به حمایت نظام آمدند.

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن در آن زمان با تمام توان به میدان آمد و فتنه‌ای را ایجاد که ضررهای مادی و معنوی فراوان به بار آورد و بسیاری از نمادهای مقدس زیر سوال رفتند و فضا تیره و تار شد.

حجت‌الاسلام نوری بیان داشت: همین حرکت را آمریکا در گرجستان انجام داد و آن نظام را ساقط کرد.

وی اظهار داشت: اکنون همه به این نتیجه رسیدند بدون مردم و ملت هیچ کاری به سرانجام نخواهد رسید و اگر می‌خواهند به نتیجه برسد خود مردم باید به صحنه بیایند.

حجت‌الاسلام نوری گفت: پس از شهادت شهید سلیمانی، خون شهید نظام استکبار را بیچاره کرده است و این نظام را به حالت انفعال و دفاعی انداخته است.

امام جمعه بجنورد افزود: هم اکنون که زمزمه‌های خروج آمریکا از منطقه به گوش رسیده، اسرائیل را ترس فرا گرفته است.

وی بیان داشت: رزمایش پیامبر اعظم که در حال اجرا است برای نشان دادن بخشی از قدرت ملت است و طبق آیه قرآن برای اینکه بیگانه و دشمن برای شما زحمت ایجاد نکند قدرت خود را باید نشان دهید.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا