چهارمحال و بختیاری

مردم شاهد خدمات بی منت سپاه و بسیج هستند

مردم شاهد خدمات بی منت سپاه و بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم دار مقابله با داعش است و حقیقتا حق زیادی گردن دنیا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: دشمن دنبال آن بود که از موفقیت های مهم بعد از انقلاب اسلامی کشور و مردم عزیزمان و نیروهای قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و این اقدام نابخردانه و نسجیده و این تصمیم را پارلمان اروپا گرفت تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این شجاعاتت و عزیزان را تضعیف کند؛ ولی زهی خیال و فکر باطل.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه های محرومیت زدایی استان، اظهار کرد: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام های بلندی در راستای خدمات رسانی برداشته است و خوشبختانه در استان ما در حوزه های مختلف قرارگاه خاتم الانبیاء ورود پیدا کرده و شاهد خدمات رسانی در بخش محرومیت زدایی هستیم.

حیدری خاطرنشان کرد: هرجا محرومیت هست، برادران عزیز سپاه و بسیج داوطلبانه حضور پیدا می کنند و مردم ما شاهد خدمات بی منت آنها هستند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم با تشکر از حضور استاندار و معاونین ایشان و مدیران استان در سپاه و حمایت اقشار مختلف مردم و مسئولین از فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: شهدای گرانقدری را در این راه تقدیم کردیم و قطعا پای آرمان های انقلابمان و پای ارزش هایمان ایستاده ایم.

وی افزود: گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم و کسانی که به دنبال تضعیف جایگاه سپاه بین مردم هستند، بدانند این فرهنگ سپاهی و بسیجی در قلب مردم هست و قطع به یقین اقدامات دشمنان تأثیری در کاهش محبوبیت سپاه هم نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، تضعیف نقاط قوت را در دستور کار دشمن دانست و گفت: دشمنان کینه توزی می کنند زیرا می بییند که نقاط ضعف و گره هایی که از گذشته در کشور بوده با همکاری مردم و دولت باز می شود.

در این دیدار با حضور معاونین استاندار و جمعی از مدیران، گزارشی از روند پیشرفت برنامه های محرومیت زدایی در استان با همکاری سپاه و بسیج ارائه شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا