Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مسئولان در ارائه گزارش به بیان واقعیت ها فارغ از تشریفات بپردازند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیستان و بلوچستان

مسئولان در ارائه گزارش به بیان واقعیت ها فارغ از تشریفات بپردازند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی امروز در دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان گفت: ارائه گزارش عملکرد به صورت کلی گویا نیست و در بیان گزارش باید فارغ از تشریفات به بیان واقعیت های موجود بپردازیم.

امام جمعه زاهدان افزود: برگزاری جلسات به صورت تشریفاتی و بیان گزارش‌های مثبت موثر نیست و باید سعی کنید در جلسات مختلف به بیان مشکلات خود پرداخته و مطالبه‌گری لازم را صورت دهید.

آیت‌الله محامی به تشکر و قدردانی از مجموعه تلاشگران عرصه حمل‌و‌نقل و راهداری پرداخت و بیان داشت: تقدیر و تشکر از نیروها نه تنها در هفته حمل‌و‌نقل بلکه باید در طول سال و به صورت مستمر ادامه یابد زیرا فعالیت‌های مجموعه حمل‌و‌نقل و راهداری نقش زیربنایی در توسعه استان داشته و در این جهت با سختی ها و مشکلات بسیاری مواجه هستیم که مسئولان باید در مقام عمل در رسیدگی به مجموعه حمل‌ونقل و راهداری تلاش کنند.

همچنین در ابتدای این دیدار ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای استان گفت: ظرفیت اول سیستان‌وبلوچستان بر اساس سند آمایش سرزمینی، حمل و نقل ترانزیت است.

وی ادامه داد: کمبود ناوگان یکی از مشکلات حوزه حمل‌و‌نقل در استان است که به دنبال ورود ناوگان کارکرده زیر پنج سال از طریق منطقه آزاد هستیم و برای حل ین مشکل حدود هزار دستگاه درخواست داشته‌ایم.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا