سیستان و بلوچستان

مسائل سیاسی نباید بر مسائل اقتصادی مردم تاثیر بگذارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: براساس توافق صورت گرفته، شروع مجدد مذاکرات در آذرماه اعلام شده تا بار دیگر آمریکا و غرب مورد آزمایش جهانی قرار گیرند، ایران اسلامی امروز با قدرت و اقتدار از ۶۰ درصد اورانیوم غنی شده برخوردار است. 

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: ایران اسلامی در این دوره از مذاکرات به دنبال رفع واقعی تحریم‌هاست.

وی با اشاره به سفرهای رییس جمهوری و وزرا به استانها گفت: نشستن پشت میز دردی از مردم دوا نمی‌کند رزمندگان اسلام به دلیل اینکه در میدان حضور داشتند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدند.

وی بیان کرد: البته مشکلاتی که به مرور زمان با کم کاری دولت های گذشته بوجود آمده یک شبه حل نخواهد شد ولی امید است با حضور و تلاش دولتمردان در جامعه مشکلات مردم حل شود.

حجت‌الاسلام اکبرپور تصریح کرد: دولت انقلابی، مردمی و همراه مردم باید به گونه‌ای عمل کند که پیوند مذاکرات هسته‌ای با اقتصاد از هم جدا شود و مسائل سیاسی نباید بر مسائل اقتصادی مردم تاثیر بگذارد و مردم را نگران کند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: این توطئه دشمن نه اولین و نه آخرین توطئه است و مردم باید آگاه باشند و با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمن را همچون گذشته بی‌اثر کنند.

انتهای پیام/۳۱۳۹/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا