کردستان

مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو باشگاه‌های کشور در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌هایی از هشت استان کشور در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

۱۰۴ ورزشکار در قالب تیم‌های مبارکه اصفهان، شهرداری ارومیه، هیات کردستان، شاهین البرز، تهران، هیات خراسان رضوی، هیات همدان و هیات قزوین در این مسابقا حضور دارند.

این مسابقات در بخش آقایان از امروز آغاز می‌شود و تا ۲۳ ماه جاری ادامه خواهد داشت و از ۲۶ تا ۲۹ مسابقات بانوان در همین سالن برگزار خواهد شد.

به گزارش برگزیده های ایران، ۳۲ داور و هیات اجرایی این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

فرهاد میمنت‌آبادی رئیس هیات کونگ‌فوی استان کردستان در افتتاحیه  این مسابقات اظهار داشت: میزبانی این مسابقات برای کردستان افتخار است.

وی تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی از شیرزنان را افتخار دیگری برای کردستان دانست و گفت: این شیرزن با چهره حق‌طلبانه‌اش، چهره دیگری از جنایت‌های گروهک‌های ضدانقلاب را نمایان ساخت.

میمنت‌آبادی اذعان داشت: کردستان دروازه فرهنگ تمدن بشریت است و در ادوار مختلف درخششی برای بشریت داشته و مردم آن هم به عنوان مرزدارانی سختکوش حافظ ناموس ایران اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: وجب به وجب خاک کردستان آغشته به خون شهیدان است، مهمان‌نوازی مردم کردستان نیز زبانزد است و مهمان‌نوازی آنها در این مسابقات به شما ورزشکاران اثبات خواهد شد.

وی از مردم کردستان به دلیل عدم حضور آنان در این مراسم بخاطر رعایت الزامات بهداشتی عذرخواهی کرد.

برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی کشور

رئیس فدراسیون کونگ‌فوی جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم گفت: دو سال است به دلیل شیوع ویروس هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده و برای این مسابقات سه ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گفته حیدری، بعد از این مسابقات، مسابقات قهرمانی آزاد کشور و قهرمانی میانسالان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما مهیاکردن تیم ملی برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی است و دو تیم‌ این مسابقات که از نظر اخلاقی و فنی برتر باشند و شرایط مهیا شود به مسابقات برون‌مرزی اعزام خواهند شد.

به گفته حیدری، حداقل ۵ ساعت از شبکه ورزش و استانی این مسابقات پخش خواهد شد و اگر خدای ناکرده ورزشکاران رعایت نکنند دود آن به چشم فدراسیون و ورزشکاران می‌رود.

وی از ورزشکاران خواست در این سه روز به اندازه‌ای تلاش کنند که یک یادگاری از خود بجای بگذارند و مشکلی پیش نیاورند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا