مازندران

مستند تلویزیونی ” همرزم ” تولید شد

مستند تلویزیونی ” همرزم ” تولید شد

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران،حسن افشار با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اظهار داشت: مرکز نیکوکاری رسانه ای سردار سلیمانی مازندران در دومین سال فعالیت خود با هدف معرفی اقدامات نیکوکارانه سردار دلها، قصد داشته گامی اساسی در ترویج تبیین فرهنگ مقاومت با مشارکت رسانه ها صورت دهد.

وی افزود: به همین منظور، ساخت مستند زندگی سردار شهید علی اکبر میرزایی همرزم سردار سلیمانی در سپاه ثارالله کرمان از شهرستان بهشهر با دیدار با مادر شهید والامقام میرزایی از گلزار شهدای بهشهر آغاز شده و نتیجه آن زیارت مزار شریف شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در کرمان و بازدید از پارک موزه دفاع مقدس کرمان بوده است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه ای سردار شهید سلیمانی مازندران با تقدیر از نهادهای نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان برای پشتیبانی در ساخت این مستند تلویزیونی و اعزام گروه فرهنگی رسانه ای در معیت مادر شهید میرزایی به استان کرمان، تصریح کرد: نتیجه تلاش قریب به یکساله تیم مستندساز رسانه ای و اعضای هیئت مدیره مرکز در مازندران و کرمان، ساخت دو مستند تلویزیونی به نام ” همرزم ” و رادیویی ” قدمگاه قهرمان بوده است.

وی با بیان اینکه مستند تلویزیونی همرزم که در ایام سومین سالروز شهادت سردار دلها از شبکه استانی تبرستان، افق و دیگر شبکه های ملی و بین المللی پخش خواهد شد، افزود: مستند رادیویی قدمگاه قهرمان نیز از رادیو تبرستان و تارنمای شبکه رادیویی مازندران نیز در حال پخش است.

این فعال فرهنگی و رسانه ای با تقدیر از آقای ابراهیمی مدیرکل و آقای وحیدی معاون سیمای شبکه تبرستان و آقای فقیهان مستندساز سریال همرزم، از فعالان رسانه های مکتوب و مجازی استان خواست تا در نشر ترویج فرهنگ ارزشی مقاومت به نسل جوان اقدام اساسی و جدی تری صورت دهند.

افشار با بیان اینکه مستند همرزم در واقع به بیان خاطرات مادر سردار شهید میرزایی از حضور سردار دلها در منزل شهید میرزایی و خاطرات شهید میرزایی با سردار سلیمانی حکایت دارد، افزود: حضور مادر سردار شهید میرزایی در کرمان و استقبال خانواده های شهدا، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان نمادی از حضور توصیفی مادر سردار شهید سلیمانی در کرمان بوده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اکران عمومی مستند همرزم در زادگاه سردار شهید علی اکبر میرزایی با حضور مردم و خانواده های شهدا طی ماه جاری، تاکید کرد: در تلاش هستیم جشنواره ملی رسانه ای ” قدمگاه ” را با همکاری نهادهای مسئول فرهنگی و اجتماعی مازندران و کرمان برگزار کنیم.

افشار در پایان از تلاش های مسئولان ارشد استانداری مازندران و کرمان من جمله آقای دکتر فداکار استاندار کرمان، دکتر سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رجبی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران، سردار نظری و مسلمی فرماندهان سپاه ثارالله کرمان، روسای بسیج رسانه مازندران و کرمان و دیگر مسئولان فرهنگی مازندران و کرمان قدردانی کرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا