زنجان

مستند غبار فتنه و بصیرت از شبکه اشراق پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن لطیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان با فرا رسیدن نهم دی ماه سالروز حماسه بزرگ ملت قهرمان ایران در لبیک‌گویی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان برنامه‌های مختلفی را آماده پخش کرده است.
 وی با اشاره به اینکه معاونت سیما در قالب مستند گزارشی «بصیرت» در دو قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، ابعاد مختلف حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه  را بررسی خواهد کرد، افزود: این برنامه پس از خبر ساعت ۲۰ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هشتم و نهم دی ماه از شبکه اشراق پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه برنامه زنده «بصیرت حماسه‌سی» از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه های سیاسی و اجتماعی به تاثیرات این حرکت عظیم ملی خواهد پرداخت، افزود: سایر برنامه‌های روتین سیما مانند زنجانا سلام، خانواده و گئجه‌لر هم بصورت ویژه به این موضوع پرداخت خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجتماع مردمی در حسینیه اعظم زنجان و پخش آن از شبکه اشراق گفت: پخش سیما هم با اختصاص دو فیلم سینمایی، کلیپ و سرود، بیانات رهبری و مستندهای تامینی به استقبال یوم الله نهم دی می‌رود.
لطیفی گفت: معاونت صدای مرکز زنجان بمنظور گرامیداشت این حماسه باشکوه ویژه برنامه‌هایی را آماده پخش کرده است.
لطیفی با اشاره به اینکه «بصیرت‌گونی» عنوان برنامه‌ای است که بمناسبت حماسه نهم دیماه، بمدت ۵۵ دقیقه با حضور صاحب‌نظران و تشکل‌های دانشجویی، ابعاد مختلف این حماسه تاریخی را مورد بررسی قرار می‌دهد، اضافه کرد: از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به گزارش مردمی، گزیده بیانات رهبری و سرود اشاره کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: مستندهای غبار فتنه و بصیرت، پوشش کامل برنامه اجتماع مردمی در حسینیه اعظم، در کنار ۱۰ سرود، ۲ ووکس پاپ، ۷۰ اسلاید رادیو پیام و پرداخت در برنامه‌های روتین از سایر پیش‌بینی‌های معاونت صدا در گرامیداشت نهم دیماه است.
وی تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید ۲ گزارش خبری تبیینی و رویدادی، گزارش ویژه گردهمایی نهم دیماه در حسینیه اعظم و ۱۴ گزارش خبری شهرستانها به استقبال این مناسبت‌ها خواهد رفت.
لطیفی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید قطعات کوتاه با موضوع بصیرت، اینفوگرافیک، پوستر، پخش زنده در فضای مجازی و پویش روز بصیرت و تولید اینفوگرافیک راجع به کلید واژه‌ها و سخنان رهبر فرزانه انقلاب پیرامون ۹ دی، همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-31 10:05:38

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا