کردستان

مشارکت فعال شرکت آبفا در ارائه خدمات به زائرین اربعین/ آب شرب توزیعی کاملا باکیفیت و بهداشتی است

مشارکت فعال شرکت آبفا در ارائه خدمات به زائرین اربعین/ آب شرب توزیعی کاملا باکیفیت و بهداشتی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین رسالت شرکت آبفا در این ایام، بحث تأمین آب کامل و کافی سالم و بهداشتی برای زائرین و همچنین اجرا و ساماندهی شبکه فاضلاب به نحو شایسته بود که در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام شد.

وی افزود: اجرای ۲ کیلومتر شبکه آب و ۱.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب، تجهیز ۵۵ چشمه سرویس بهداشتی و ۵ چشمه حمام از اقدامات شرکت آبفا در این ایام بود؛ همچنین با هدف تأمین آب شرب بهداشتی زائرین اربعین حسینی بیش از یکصد هزار بطری آب در مرز باشماق مریوان و بین مواکب توزیع شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: نمونه برداری های میکروبی و کلرسنجی های مشترک با همکاری مرکز بهداشت شهرستان مریوان در خصوص آب شرب توزیعی به طور مستمر انجام و هیچگونه مشکل کیفی مشاهده نشد.

وی افزود: در خصوص وضعیت کلرزنی و کیفیت آب شرب در مرز بین المللی باشماق مریوان، همه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی انجام و کلر و کدورت در محدوده استاندارد ملی ۱۰۵۳ است.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای متعدد مسئولین شرکت مهندسی آبفا کشور از نحوه خدمت رسانی در مرز باشماق گفت: برگزاری مرتب جلسات کارگروه ستاد اربعین استان، حضور مستمر مدیران شرکت در مرز باشماق برای نظارت بر روند اجرای صحیح اقدامات، برگزاری جلسات با مسئولین نظامی در راستای مراقبت از توزیع آب شرب سالم و انتشار بروشور مصرف بهینه آب در اربعین از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این ایام بود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در پایان با اشاره به تأمین آب شرب پایدار در مرز باشماق برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی گفت: علاوه بر این، ۸ کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب نیز در این منطقه دست اجرا است که امیدواریم برای اربعین سال آینده به طور کامل اجرا و وارد مدار شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا