Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مشکل زیرساخت‌های سایت دوپشته رفع شود/بهره‌برداری از فاز اول کارخانه بازیافت یاسوج تا یک ماه آینده+فیلم - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

مشکل زیرساخت‌های سایت دوپشته رفع شود/بهره‌برداری از فاز اول کارخانه بازیافت یاسوج تا یک ماه آینده+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده معاون استاندار از سایت دو پشته دشت‌روم بازدید کرد‌.

در این نشست شهردار یاسوج از عدم همراهی شرکت برق انتقاد کرد و گفت: برق در سایت خدمتی که نکرد هیچ بلکه هزینه‌های خود را سه برابر یعنی ۳۰۰ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه برق تعهد خود را تا نیمه انجام داده گفت: هزینه برق‌رسانی ۶۰۰ میلیون تومان بوده اما شرکت برق تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش داده است.

 

عدالت‌خواه سرمایه‌گذار کارخانه بازیافت زباله دشت‌روم از تزریق قطره‌چکانی اعتبارات توسط سازمان همیاری شهرداری انتقاد کرد و گفت: از مبلغ ۴ میلیارد که درخواست داده بودیم تنها ۲ میلیارد آن اختصاص یافته است.

کیامرث حاجی‌زاده معاون استاندار در همین خصوص گفت:  هر چه سریعتر جلسه‌ای تشکیل و تعهد شرکت برق در سایت دوپشته دشت‌روم مشخص شود اگر تعهد برق تا مسیر کنونی است آنچه در قرارداد بوده را انجام داده اما در غیر اینصورت باید پای کار بیاید و نسبت به استقرار برق در سایت اقدام کند.

 

شهردار یاسوج سپس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: روزانه ۲۰۰ تن زباله در یاسوج تولید می‌شود که به همراه زباله مناطق حومه یاسوج زباله تولیدی ۲۵۰ تن است.

وی بیان کرد: شهرداری در قبال مشارکت با سرمایه‌گذار، کارخانه بازیافت زباله را احداث کرد البته نواقصی مانند نبود برق، گاز و آب و سایت وجود دارد که معاون استاندار دستور داد هر چه سریعتر این مشکل رفع و سایت به این خدمات مجهز شود.

نستهن مقدم بیان کرد: طبق اعلام سرمایه‌گذار اگر برق کارخانه وصل شود آمادگی تفکیک زباله وجود دارد لذا نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سرمایه‌گذار فاز اول کارخانه بازیافت زباله تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فاز اول با ظرفیت ۴۰۰ تن آماده بهره‌برداری است و توانایی برای ایجاد خط دوم با ظرفیت ۴۰۰ تن در همین مکان وجود دارد.

 

وی احداث کمربند سبز و کاشت درخت در این مکان را در دستور کار دانست و از رهاسازی زباله در ورودی شهر یاسوج انتقاد کرد و گفت: عدم همکاری دهیاری‌‌ها چهره زشتی به ورودی شهر داده است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا