کردستان

مصرف کننده، استاندارد را معتمد خود می‌داند

مصرف کننده، استاندارد را معتمد خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، محرم وزیری سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد که با حضور مقامات کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اعتمادبخشی به تولیدکننده و اطمینان بخشی به مصرف کننده ماموریت و رسالت اصلی خانواده استاندارد است.

وی افزود: صدمین سالروز حضور استاندارد در کشور عزیزمان را در حالی جشن می‌گیریم که تولیدکننده کشور و استان با تکیه بر رهنمودها و تخصص‌های خانواده بزرگ استاندارد زیباترین جلوه‌های اقتصاد مقاومتی را در صفحات پر افتخار این سرزمین حک کردند.

وزیری عنوان کرد: امروز به برکت دولت مردمی و انقلابی و نگاه فرصتی مدیریت کلان استان گرد هم آمده‌ایم تا زیباترین جلوه ‌های مشارکت مردمی در ساختن ایرانی آباد و اقتصادی مقاوم را به نمایش بگذرایم امروز غرورآمیزترین این نگاه فرصتی را در جمع حاضر بتوانیم نظاره کنیم .

وی با اشاره با اینکه مدعیان تولید استان با کیفیت مطابق با استاندارد برای بهره‌گیری از بازار مصرف و صادرات محصولات خود با خانواده بزرگ استاندارد دوشادوش هم حرکت می‌کنند، تاکید کرد: خانواده بزرگ استاندارد نه در مقام مچگیری بلکه در جایگاه امین و مشاوری دانا و خیرخواه تضمین کننده امنیت اقتصاد تولید کننده و ملجا و ماوا برای مصرف کننده است.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان کردستان خاطرنشان کرد: مصرف کننده، استاندارد را معتمد خود می‌داند و امنیت مالی و سلامتی خود را در ظرف خانواده استاندارد می‌بیند لذا وظیفه استاندارد بس خطیر و مقدس است، آنجا که پای امنیت و سلامتی مصرف کننده در میان باشد مطابق با قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در مقام ضابط قضایی از حقوق مصرف کننده دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: سیاست کلان اداره‌کل استاندارد استان کردستان به عنوان منشور مدیریتی و راهبردی استاندارد استان کردستان پیگیری و مطالبه‌گری چند مورد خاص از جمله تقویت و نظارت ارزیابی واحدهای تولیدی استان، بازرسی و بررسی کیفیت محصولات تولیدی استان جهت صادرات و توجه ویژه به مرزهای فعال کشورمان و در نهایت بسط و گسترش آزمایشگاههایی که بایستی دارای پراوانه استاندارد ۱۷۰۲۵ شوند.

وزیری در پایان تصریح کرد: نهایت خدا را شاکریم در مدت کوتاهی با تکیه بر تخصص همکاران اداره‌کل آزمایشگاه‌های مرجع استان بعد ۹ سال مجددا شروع به کار کرد.

در پایان از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و امنیت، واحدهای تولیدی نمونه استانی، همیاران استاندارد، واحدهای تولیدی شایسته تقدیر، آزمایشگاه‌های همکار و شرکت‌های آموزش دهنده همکار تقدیر شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا