لرستان

مطالبات نشریات لرستان تا پایان سال پرداخت می شود

مطالبات نشریات لرستان تا پایان سال پرداخت می شود

به گزارش برگزیده لرستان ، در این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در توسعه لرستان ،گفت: خوشبختانه استان از وجود رسانه های بسیار خوب و اثر گذاری برخوردار است که هر کدام می توانند به عنوان اهرم و بازوان توانمندی در خدمت توسعه لرستان باشند.

سمانه حسن‌پور با مهم دانستن اقتصاد رسانه ،گفت:علی رغم کمبودها در استان تلاش باید بشود که رسانه ها بتوانند به حیات خود ادامه دهند چرا که معتقدیم جامعه ای موفق است که در آن رسانه های شکوفا و پویایی داشته باشد.

در این دیدار رئیس انجمن فعالان رسانه های لرستان با اشاره به نقش مهم مدیریت و برنامه ریزی از تلاش های رئیس این سازمان در استان قدردانی کرد.

محدثه مقدم گفت: قطعا توسعه لرستان بدون داشتن سازمانی قوی و تاثیر گذار چون مدیریت و برنامه ریزی میسر نیست و قلب تپنده استان بی شک همین سازمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم برشمردن رسانه ها در ایجاد توسعه و پیشرفت، گفت: همانطور که رسانه ها بازوان توانمندی در خدمت دستگاه‌ها برای رساندن استان به توسعه هستند قطعا حمایت دستگاه ها از رسانه هم در این مسیر تاثیر گذار خواهد بود .

رییس انجمن فعالان رسانه های لرستان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در آینده نزدیک توسط این انجمن خبر داد و خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه شد.

وصول مطالبات نشریات از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان از دیگر مباحث مطرح شده بود که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان قول مساعد داد تلاش شود تا پایان سال کلیه مطالبات وصول گردد.

در این دیدار سید احمد موسوی دبیر انجمن، حمید مریدی نائب رییس انجمن. غلامرضا مهرابی بازرس و فاطمه کردعیلوند عضو هیئت رئیسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا