کردستان

مطالبه‌گری رویکردهای ناصواب جامعه را کنار می‌زند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از بانه، اسماعیل رستم‌پور صبح امروز در نشست گروه‌های مطالبه‌گری و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه، با تسلیت شهادت ۵ تن از پاسداران هوافضای بانه و‌ تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تاکید دین بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر‌ بیانگر اهمیت این فریضتین در جامعه اسلامی است.

فرماندار شهرستان بانه اضافه کرد: مطالبه‌گری با مچ‌گیری متفاوت است چرا که مطالبه‌گری پیگیری مطالبات جدی جامعه است.

وی مطالبه‌گری را حلقه مفقوده و گم شده جامعه دانست و گفت: متاسفانه بی‌تفاوتی به جامعه ما رسوخ کرده است که امر به معروف این خلاء را پر می‌کند و مطالبه‌گران ضمن تاثیرگذاری بر رفتار جامعه، موجب برطرف شدن نواقص و کوتاهی‌ها می‌شوند.

به تاکید رستم‌پور، مطالبه‌گری باید متناسب با جایگاه و مقام افراد باشد و باید در مطالبه‌گری میزان اختیارات افراد را سنجید.

وی همچنین عنوان کرد: بحث بی‌تفاوتی یکی از معضلات جامعه امروزی است، اگر مردم این مسیر را تداوم ببخشند دود آن به چشم خود مردم و جامعه می‌رود.

فرماندار بانه گفت: در صورتی که موضوعات نادرست و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مطالبه‌گری نشود، رویکردهای ناصواب در جامعه ادامه‌دار خواهد بود و این جز ضرر چیزی را عاید جامعه نخواهد کرد.

رستم‌پور در پایان سخنانش افزود: مطالبه‌گری و اجرای امر به معروف و نهی از منکر فضولی نیست بلکه یک دستور دینی برای اصلاح امور و تعیین مسیر درست است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا