کردستان

ملت در ۹ دی ثابت کردند پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند

 حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در آستانه یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و تجلی میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج اظهار داشت: یوم‌الله ۹ دی نقطه عطف و روز سرنوشت‌سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار در روز ۹ دی با بصیرت، فتنه آمریکایی صهیونیستی را نقش بر آب و ثابت کردند که فرسنگ‌ها از خواص بی‌بصیرت و ساکتین فتنه جلوتر بوده و پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم ثابت کردند در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف نداشته و تنها دل در گروی این نظام و رهبری دارند و پس از سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند و نظام اسلامی بار دیگر در برابر دشمنی‌های نظام سلطه و ایادی داخلی و عناصر نفوذی آن‌ها واکسینه شد.

سادات تاکید کرد: شایسته است در این ایام تاریخی و سرنوشت‌ساز مراسمات باشکوهی در دو حوزه تبیین و میدان برگزار شود که انشاءالله به زودی اهم برنامه‌های در دست اقدام در این ایام به سمع مردم انقلابی و بصیر خواهد رسید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا