Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ممنوعیت خروج مدیران خوزستان تا پایان بارندگی - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

ممنوعیت خروج مدیران خوزستان تا پایان بارندگی

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مدیران مرتبط با امدادرسانی استان تا پایان بارش‌های جدید حق خروج از استان را ندارند.

وی افزود: باران، رحمت الهی است و اگر آن را مدیریت نکنیم برای مردم به درد سر تبدیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در بحث بارش‌های آتی که از پنجشنبه شروع می‌شود دستگاه‌های امدادرسان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش نمایند.

وی ادامه داد: مدیران بایستی به حرفهایشان عمل کنند و به قول‌هایی که در نشست‌ها برای رفع مسائل فنی می‌دهند وفادار بمانند نه فقط با شعار باعث یاس و ناامیدی مردم شوند.

محمد خانچی تصریح کرد: مدیران باید بدترین سناریو را برای بارندگی‌های پیش رو ترسیم کنندو هیچ مدیری تحت هر شرایطی حق خروج از حوزه مدیریتی خود را ندارد.

وی بیان کرد: مدیران و به خصوص فرمانداران اکیپ‌های عملیاتی خود را از همین الان تشکیل دهند و از تجربیات بارندگی‌های گذشته برای رفع نواقص کاری استفاده کنند.

خانچی اذعان کرد: با توجه به بارندگی هفته قبل و دیدن نقاط ضعف در جمع شدن آب‌ها مدیران در مدت باقی مانده تا بارندگی آینده نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: اینکه دوباره باران بیاید و برای مردم اسباب زحمت شود به هیچ وجه قابل قبول نیست. همه سازمان‌ها بایستی در آماده‌باش کامل باشد و نبایستی بارش باران باعث قطع آب، برق، گاز، تلفن و … شود.

وی اظهار کرد: بایستی به روستا‌ها توجه ویژه شود چرا که الان فصل نقل و انتقالات عشایر است و زیبنده نیست که عشایر و روستاییان گرفتار سیل و بارندگی شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا