خوزستان

منصوریان: جام حذفی را جدی می‌گیریم

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نخستین گام از فصل جدید رقابت‌های جام حذفی، عصر فردا یکشنبه در آبادان میزبان نماینده قزوین خواهد بود.

تیم شمس آذر قزوین که با عبور از یادآوران دو کوهه اندیمشک در مرحله سوم این مسابقات، حریف صنعت نفت شده است، امیدوار است که بتواند در آبادان دست به یک کار بزرگ بزند.

صنعت  نفت آبادان نیز پس از کسب نخستین پیروزی خانگی و دومین سه امتیاز در لیگ برتر، فردا در آبادان از شمس آذر قزوین پذیرایی خواهد کرد تا نخستین تجربه نفتی‌ها با منصوریان در جام شگفتی‌ها رقم بخورد.

سرمربی طلایی‌پوشان در نشست پیش از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

علیرضا منصوریان اظهار کرد: بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت ۲ الی ۳ بازی این تیم را آنالیز کردیم.کلا بازی با تیم های لیگ برتر با توجه به اینکه آنها می آیند که بتوانند عرض اندام خوبی در برابر تیم لیگ برتر داشته باشند بسیار سخت است.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته تیم صنعت نفت با یک غفلت در مقابل تیم خیبر خرم آباد از مسابقات حذف شد فردا با تمام ترکیب اصلی و با تمام قوا وارد زمین می‌شود برایمان بازی حذفی مهم است به دلیل اینکه پیش درآمد خوبی در مقابل بازی بسیار مهم تیم فولاد خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: کم کم داریم به هارمونی و فرم آیدال مان می رسیم تنها دغدغه ی که وجود دارد آن است که همچنان هفته دهم تمام شده و هفته اول جام حذفی درحال شروع شدن است و در مشکلات بی پولی بسر میبریم رسما اعلام می‌کنیم نا اهل اعتصاب و نه اهل تعطیلی تمرینات تیم هستیم زیرا قول دادم شأن مردم آبادان و فوتبال آبادان حفظ شود.

وی ادامه داد: ولی هر مسئولی احساس می‌کند تیم شهرش نیاز به کمک دارد یا علی بگوید هر چند قول مساعدت از رئیس پخش و پالایش فرآورده های نفتی کشور و معاونشان گرفته شده، ولی تا تغییر جریان مصوب که قبل انجام شده در خصوص حضور در لیگ قهرمانی و بازی آماتور زمان می‌برد.

منصوریان گفت: از سردار محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور که لطف و عنایت داشتند و بنده نوازی کرده و در اردوی تیم صنعت نفت تشریف آوردند خواهش می‌کنیم که از طریق منطقه آزاد اروند به ما کمکی شود.

 سرمربی صنعت نفت آبادان بیان کرد: هفته پیش از طریق استانداری خوزستان قرار بود کار پیش رود و به‌صورت قرض و دیون از پالایش و پخش کار را پیش ببرند تا بتوانیم در اولین فرصت که پول به دستمان می آید این بدهکاری را پس دهیم. 

وی یادآور شد: در هر صورت تیم خیلی تحت فشار است از بزرگان تیم نهایت تشکر را می‌کنم تیم را محکم مثل خانواده بغل کردیم و تمام وقت را برای آنالیز تیم‌ها و تمریناتمان قرار داده‌ایم فق به کمک و یا علی مسئولان نیازمند‌ایم.

منصوریان خاطرنشان کرد: به من نمی‌خواهد کمک کنید، به مردم آبادان و لبخند مردم آبادان کمک کنید دست همه آبادانی ها را می‌بوسم ان‌شاالله بتوانیم پله‌های رشد را پشت سر بگذاریم و از شرمندگی‌شان در خصوص بازی‌های قبل در بیایم.

وی تصریح کرد: بازی تیم حریف با سایپا و با ماشین‌سازی را آنالیز کردیم، شناخت کلی از بازیکنان و تیم داریم شاکله‌ای از استقلال خوزستان بعد از قهرمانی هستند ۸ الی ۹ فوتبالیست خوزستانی در آن تیم هستند تقریباً شناخت کافی داریم ولی نه به آن اندازه که از تیم‌های لیگ برتری داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: سعی کردیم در جلسات فنی بازیکنان نفت را از اهمیت مسابقات و اتفاقات سال گذشته در جام حذفی آگاه کنیم و اینکه در ۴ سال گذشته باز یک بار شانسی بود که می‌توانست تیم صنعت نفت با توجه به اینکه از آن طرف خانه به خانه آمده بود به فینال راه پیدا کند و این اتفاق بزرگ را می‌توان جدی بگیریم جام حذفی را هر جامی که من شرکت می‌کنم را جدی میگیرم و با تمام وجود برای بازی فردا آماده‌ایم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا