فارس

مهلت یک ماهه دادستان قیروکارزین برای تکمیل محور قیر_فیروزآباد

به گزارش برگزیده های ایران از قیروکارزین غلامرضا داوودی در جمع اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: برای تکمیل و افتتاح محور قیرـ فیروزآباد، ضرب الاجل یک ماهه تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به وقوع حوادث متعدد رانندگی در محور قیر_فیروزآباد در صورتی که ظرف یک ماه متولیان امر نسبت به تکمیل و افتتاح محور قیر ـ فیروزآباد اقدام نکنند به استناد دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین گفت: در صورت کم کاری و عدم توجه مسئولان مرتبط قطعاً دادستانی در راستای حفظ و پیگیری حقوق عامه، به محض اتمام مهلت قضائی نسبت به تشکیل پرونده و رسیدگی دقیق و برخورد با هر گونه قصور و کوتاهی احتمالی اقدام خواهد کرد.

به گزارش فارس، پروژه احداث محور قیر _فیروزآباد جزء پروژه های ملی محسوب می‌شود که آسفالت آن به اتمام رسیده و جهت بهره برداری قطعه ۶ کیلومتری آن نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ایمن سازی و تامین و نصب علائم ایمنی (اعم از تابلوهای ایمنی، خط کشی و نصب نیوجرسی در نقاط پرتگاهی) می باشد.

تکمیل این محور مواصلاتی از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و پس از گذشت ۸ سال و همچنین بعد از مدت ۸ الی ۷ ماه از اتمام آسفالت این قسمت ۶ کیلومتری جاده با توجه به وعده‌های مکرر و تعیین زمان بهره برداری و افتتاح این محور جدید همچنان نیمه تمام و هنوز بهره‌برداری نرسیده است

در محور فعلی که غیر استاندارد بوده سالانه شاهد تلفات جانی و مالی متعدد می باشیم و نیز در این  محور هجده پیچ خطرناک وجود دارد که چنانچه محور جدید قیر- فیروزآباد افتتاح گردد با حذف این پیچ های خطرناک شاهد جاده مواصلاتی استاندارد که متصل کننده جنوب استان به مرکز استان می باشد  خواهیم بود و همچنین از بار ترافیکی در این محور مهم کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/ف/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا