خوزستان

موفقیت جدید با دستان متخصصین داخلی در فولاد جهان آرا اروند رقم خورد

موفقیت جدید با دستان متخصصین داخلی در فولاد جهان آرا اروند رقم خورد

«ایمان سلامتی» امروز (یکشنبه ۱۸ شهریورماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده در خرمشهر، اظهار کرد: علیرغم محدودیت‌های موجود، این شرکت توانست با اتکا بر نیروهای متخصص و بومی خود، گرید جدیدی از محصولات فولادی را به تولید برساند و گامی دیگر در مسیر رشد و تعالی بردارد.

مدیرعامل شرکت فولاد جهان آرا اروند، افزود: شرکت فولاد ساختمانی گرید ST۵۲.۳ به دلیل دارا بودن مقادیر بیشتری از عناصر سیلیس و منگنز، مقاومت بالاتری نسبت به سایش و خوردگی نسبت به گرید ST۳۷.۲ دارد.

وی تصریح کرد: مقادیر بالای عناصر مذکور باعث ایجاد عیوب ساختاری در شمش فولادی می‌گردد لیکن کارشناسان و متخصصین این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به تولید انبوه این گرید، بدون ایجاد ضایعات و عیوب ساختاری درون شمش، شدند.

سلامتی بیان کرد: شرکت فولاد جهان آرا اروند مصمم است در آینده نزدیک نسبت به تولید اسلب فولادی با گرید ویژه X۶۵ اقدام کند تا کشور از واردات این محصول بی‌نیاز شود.

وی گفت: شرکت فولاد جهان آرا اروند در زمینه طراحی، تجهیز، احداث و بهره برداری از کارخانجات تولید فلزات فعال ودر سال ۹۳ با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۳۸۰ هکتار در شهرک صنعتی خرمشهر احداث گردیده است.

مدیرعامل شرکت فولاد جهان آرا اروند، محصول اصلی این شرکت در فاز نخست را اسلب های عریض عنوان کرد و بیان داشت: اسلب های این واحد دارای عرض ۱۲۰۰-۲۲۰۰ میلی متر و ضخامت ۲۰۰-۳۰۰ میلی متر و از فولادهای با کیفیت می باشد. کاربرد ورق های تولیدی این شرکت در لوله های انتقال نفت و گاز با قطر بالا، صنایع کشتی سازی، دیگ های بخار صنعتی و نیروگاهی، مخازن تحت فشار، مخازن بزرگ ذخیره مایعات نفتی و شیمیایی و سازه های خاص ساختمانی می باشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا