هرمزگان

مکان‌های تخلیه پسماندهای صنعتی، عامل انتشار بوی نامطبوع است

مکان‌های تخلیه پسماندهای صنعتی، عامل انتشار بوی نامطبوع است

به گزارش برگزیده، حبیب مسیحی تازیانی صبح امروز (۲۰ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: انتشار بوی بد و آزاردهنده در روستاهای غرب بندرعباس و روستاهای شرق بندرخمیر موجب گلایه مردم این مناطق شده است.

وی ادامه داد: این اداره کل ضمن پایش‌های شبانه روزی با جدیت موضوع را پیگیری کرد و جلسات متعدد با حضور اعضاء کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا و شرکت‌های پالایشی و نفتی برگزار و احتمالات ممکن بررسی شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در پی پایش‌های شبانه روزی تیم کارشناسی این اداره کل، چند مکان تخلیه پسماندهای صنعتی در مناطق همجوار صنایع غرب بندرعباس شناسایی شد که می‌تواند یکی از علت های انتشار بوی نامطبوع در این روستاها باشد.

وی خاطرنشان کرد: تعیین ماهیت پسماندهای تخلیه شده و تطبیق پسماندهای تولیدی ناشی از فرآیندهای صنایع پالایشی و نفتی غرب شهر بندرعباس با این پسماندها و شناسایی واحدهای صنعتی آلاینده در دست پیگیری و ارجاع به دستگاه قضایی است.

استشمام بوی نامطبوع نفت و گاز در بندرخمیر

چند روز است بوی نامطبوع در روستاهای شرق بندرخمیر منتشر شده که شدت بو به مراتب بیشتر از قبل و تا حدی است که باعث بیدار شدن شهروندان شده است.

به گزارش خمیرخبر بوی نامطبوع مشتقات نفتی و یا گازی دوباره همه محلات شهر بندرخمیر را فرا گرفته است.

شدت این بو به حدی است که داخل منازل کولر دار هم احساس میشود و باعث بیدار شدن مردم شده اس. شهروندان نگران سلامتی بچه ها و افراد بیمار هستند.

بارهاست که شب هنگام در بندرخمیر و توابع این بوی نامطبوع احساس میشود و با توجه به گلایه شهروندان هنوز دستگاههای مربوطه با این واحد متخلف که مخل سلامت و آسایش ده ها هزار نفر انسان است، برخورد قانونی ننموده اند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا