فارس

مکتب ولایت، تربیت کننده سلیمانی‌هاست

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در مراسمی که در مسجد جامع شهدا برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: سلیمانی و سلیمانی‌ها در مکتب ولایت و امامت تربیت شده و این پیوند مبارک را درمیدان عمل به نمایش گذاشته تا راهنمای عمل جوانان قرار گیرد.

 حجت الاسلام سید رضا تقوی با اشاره  به اینکه زنده نگه داشتن وقایع انقلاب اسلامی در این برهه از زمان که دشمن در صدد نابودی ارزش‌های والای فرهنگی است واجب و ضروری است، افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ از بدنه نظام  برای نابودی اسلام و انقلاب، سرباز  گرفت که با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه بار دیگر این ترفند خنثی گردید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نهم دی به عنوان میثاق امت با ولایت برای ایران اسلامی سرنوشت ساز بوده و باید تاریخ ساز شود و راه را برای آیندگان در مقابله با  توطئه‌های داخلی  و خارجی هموار و باز کند.

تقوی تصریح کرد: تمامی مناست‌ها به ویژه هفته بصیرت، دهه فاطمیه و نیز شهادت سردار دل‌ها  در یک مسیر قرار  گرفته چرا که این  حرکت را حضرت زهرا (س)  پیش روی  امت مسلمان ایران قرار داده است.

وی بیان داشت: روز نهم دی ماه باید به عنوان نه گفتن به  سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی یاد شود، چرا که در چنین روزی امت بیدار تیر خلاصی را به سران فتنه شلیک و آنان را به خاک سیاه نشانده و مشروعیت نظام اسلامی را بار دیگر به جهانیان به اثبات رساندند.

 نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شعار انقلاب اسلامی مرگ بر آمریکای جهانخوار است و دراین راستا امام راحل  آن را شیطان بزرگ نامید و سران فتنه بر این باور بوده که می توانند  بر روی آن خط  کشیده و با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، مرگ بر اسرائیل  را کم رنگ کنند.

تقوی ابراز داشت: شعار دیگر فتنه گران مرگ بر اصل ولایت وفقیه که نشان از نشانه گرفتن بر اصل ولایت و رهبری است که بار دیگر با درایت و دور اندیشی مقام معظم رهبری و مردم پیرو  ولایت و رهبری با شکست روبه‌رو گردید.

انتهای پیام/ ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا