Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
میدان میوه و تره‌بار خرمدره تا 3 ماه آینده راه‌اندازی می‌شود/رئیس شورا: اختلاف برسر سند حل شده است - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

میدان میوه و تره‌بار خرمدره تا ۳ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود/رئیس شورا: اختلاف برسر سند حل شده است

عین الدین رجبی، رئیس شورای اسلامی شهر خرمدره در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان، با اشاره به بلاتکلیفی میدان میوه و تره‌بار این منطقه در سال‌های گذشته اظهار کرد: عدم پیگیری مسؤولان در دوره‌های گذشته، اختلاف بین بنیاد مستضعفان و شهرداری بر سر سند زمین مورد نظر و عدم شفاف‌سازی موضوع تملک سوله‌های احداث شده در زمین مد نظر سه عامل در بلاتکلیفی این میدان در سال‌های گذشته بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمدره در رابطه با اختلافی که بنیاد مستضعفان و شهرداری بر سر سند زمین مورد نظر داشتند، تصریح کرد: زمین مورد نظر بخشی متعلق به شهرداری و بخشی هم متعلق به بنیاد مستضعفان بود که بنیاد از این مکان به عنوان انبار نگهداری خوراک دام و طیور استفاده می‌کرد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر با تنظیم صورتجلسه و توافقات صورت گرفته، شهرداری نسبت به حق و حقوق بنیاد مستضعفان بر اساس صورتجلسه تنظیمی عمل می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر مجموعه در اختیار شهرداری است، بنابراین  مشکل سند زمین با پیگیری‌های به عمل آمده حل شده است.

رجبی همچنین در رابطه با عدم شفاف‌سازی موضوع تملک سوله‌های احداث شده نیز گفت: این میدان دارای سه سوله بزرگ است که این سوله‌ها مشکل حقوقی داشتند که در حال حاضر تقریبا حل شده است، از این رو راه‌اندازی این مجموعه بستگی به حل مشکل سوله‌های موجود در زمین مذکور و استقبال سرمایه‌گذار و توافق با آن خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمدره با بیان اینکه زمین مورد نظر در ضلع جنوبی میدان معلم شهر خرمدره که از نظر وسعت حدود دو هکتار است قرار دارد، خاطرنشان کرد: شرایط برای سرمایه‌گذار قبلی به دلیل طولانی بودن پروسه فراهم نشده اما در صورت راه‌اندازی مجموعه مزایده انجام خواهد شد که تقریبا مراحلش طی شده است.

وی با یادآوری اینکه بیش از ۲۰ سال است که زمین مشخص شده ولی در اختیار بنیاد مستضعفان بود، افزود: با راه‌انداری میدان میوه و تره‌بار در این منطقه این میدان مدت‌ها جوابگوی نیازهای شهروندان خرمدره خواهد بود، اما این بستگی به استقبال مردم، کاسبان و مغازه‌داران دارد.

رجبی با بیان اینکه انتقاد مردم منطقه از چند نرخی و گرانی اقلام بجا و بحق است، اما نبود میدان تره‌بار علت اصلی آن نیست، اظهار کرد: عمده مشکل نبود سرمایه‌گذار و نیز اختلاف بر سر سند زمین مذکور و حق و حقوق طرفین یعنی شهرداری و بنیاد بود که این مشکل حل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمدره با اشاره به اینکه همه اقلام ضروری نیاز بازار در این میدان عرضه خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه تسهیل‌گری در دسترسی آسان شهروندان به میوه و تره‌بار روز، شکستن قیمت‌های کاذب، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، نظارت بیشتر بر قیمت‌ها و مسائل بهداشتی و همچنین دسترسی آسان کاسبان سیار منطقه به میوه وتره بار و حمایت از آنها در بحث تهیه بار مورد نیاز و جلوگیری از طی مسیرهای طولانی به قزوین و زنجان است.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی پیش‌بینی می‌شود میدان میوه و تره بار شهر خرمدره تا سه ماه آینده راه‌انداری شود، این در حالی است که اگر شهرداری به سرمایه‌گذار واگذار نکند و خود مجموعه شهرداری اقدام کند، این میدان می‌تواند زودتر هم راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱


 2022-01-08 10:03:12

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا