اخبار روز

میراسماعیلی: تعلیق بدون قید و شرط رفع شده است/ جنگ نابرابری داریم

میراسماعیلی: تعلیق بدون قید و شرط رفع شده است/ جنگ نابرابری داریم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه برگزاری مسابقات روز نخست جودو بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تنها چند روز از رفع تعلیق جودو کشورمان  می‌گذرد و ملی‌پوشان این رشته با قدرت در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد. جودوی ایران با ۴ سال تعلیق روبرو بود و تنها یک هفته از رفع تعلیق آن می‌گذرد.

وی با اشاره به حضور چهار جودوکار در این رقابت‌ها عنوان کرد: جودو‌کاران ایران در جنگ نابرابری قراردارند، اما با قدرت در میدان حضور خواهند یافت.

بازی‌های آسیایی هانگژو| جودوکاران ایرانی حریفان خود را شناختند

 

رئیس فدراسیون جودو با تاکید بر پایان بی‌قید و شرط تعلیق جودو و بی‌اساس خواندن برخی حواشی، عنوان کرد: هم اکنون دبیر کل فدراسیون آسیایی در سالن مسابقات حضور دارد و با رایزنی‌هایی که با مسئولان فدراسیون جهانی داشتیم تعلیق  کاملاً رفع شده است.

میراسماعیلی در خصوص رقابت ابوالفضل محمودی در روز نخست گفت: امروز در وزن ۶۶- کیلوگرم محمودی به مصاف یکی از جودوکاران مطرح کره شمالی رفت. نماینده سبک وزن ایران مصاف سختی را پیش رو خواهد داشت، اما او بسیار تمرین و تلاش کرده است. جودوکاران ایرانی ۴ سال است در هیچ میدان رسمی حضور نداشتند و این کار را برای ورزشکاران ایران بسیار سخت می‌کند، اما با این وجود ورزشکاران ایران بسیار خوب و با انگیزه هستد.

وی تصریح کرد:  فردا(دوشنبه – سوم مهرماه)، مهدی فتحی‌پور کاپیتان جودو ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم در برابر جودو‌کاری از عراق قرار خواهد گرفت.

میر‌اسماعیلی در خصوص مریم بربط تنها دختر جودوکار ایرانی در این رویداد گفت: دختر تاریخ ساز ایران مریم بربط با قزاقستان مسابقه می‌دهد، او بسیار پرتلاش و با انگیزه است در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم باغچقی با حریفی از فلسطین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با حریف عنوان‌دار قزاقستان پیکار خواهد داشت.

/

 
 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا