بوشهر

نباید در مذاکرات بازی بخوریم/ حواسمان به متن و امضا باشد

غلامحسین کرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص مذاکرات رفع تحریم اظهار داشت: رمز موفقیت ما در کنار توکل به خدا وحدت بین همه نیروها بود و در دفاع مقدس هم وحدت یکی از عوامل مهم پیروزی بود و امروز هم برای پیشرفت کشور ما نیاز به  همدلی و وحدت داریم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وحدت قوا بیان داشت: امروز هر سه قوا از یک دیدگاه سیاسی و یک جهان بینی سیاسی مشترکی برخوردارند و امیدواریم این وحدت در عمل هم خود را نشان دهد و مشکلات مردم را حل کند.

وی در خصوص مذاکرات رفع تحریم افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب چند اصل برای ما شرط است و یکی از آن این است که مواظب باشیم در تسلسل نیفتیم و ما را بازی ندهند، وعده‌های بی مورد ندهند و در نوشتن متن‌ها و امضاهایی که قرار است انجام شود باید دقت بیشتری داشته باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: در مذاکرات نباید طوری شود که با یک آبنبات راضی شویم و تمام منافع کشور را فدای آن کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دورنمای کشور را با رهبری مقام معظم رهبری و نیروهای انقلابی که در مجموع هستند بسیار خوب می‌بینیم و قطعاً آنچه که خیر و صلاح مملکت است اتفاق خواهد افتاد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه تحریم‌ها برطرف و کشور از منافع اقتصادی این توافق بهره‌مند شود گفت: با توجه به بیانات رهبری باید نگاه ما به درون کشور باشد و ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم تا بتوانیم اقتصادی پویا و توانمند ایجاد و نگاهی که به خارج از کشور را داریم باید به درون کشور بیاوریم.

کرمی در خصوص مواضع مسؤولان جمهوری اسلامی در مذاکرات پیش رو گفت: قطعاً این مواضع باید به نفع مردم ایران باشد و تمرکز خود را فقط بر موضوع رفع تحریم قرار دهند و وارد موارد دیگر مثل موشکی و غیره نشوند و طبق چارچوب کار خود حرکت کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا