فارس

نبرد سخت طلایی‌پوشان شیرازی با مدعی عنوان قهرمانی

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز جمعه با برگزاری پنج دیدار ادامه پیدا می کند و تیم فجر شهید سپاسی در یکی از این دیدارها در تهران رویاروی تیم پیکان قرار می گیرد.

شاگردان کلانتری در حالی به مصاف رقیب خود می رود که هفته پیش در یک دیدار جنجالی برابر استقلال تهران یک بازی خوب را از خود نشان داد و موفق شد شاگردان مجیدی را در شیراز متوقف کند.

از سوی دیگر تیم پیکان در دیدار گذشته خود با ۲ گل برابر تراکتور به برتری رسیده و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است.

طلایی پوشان شیراز، از چهار بازی خود در لیگ برتر، یک برد، یک تساوی و ۲ باخت دارد و در مجموع با ۲ گل زده و ۲ گل خورده و با تفاضل گل صفر و کسب چهار امتیاز، جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

تیم پیکان نیز از چهار بازی خود، سه برد و یک تساوی دارد و با پنج گل زده و یک گل خورده و تفاضل گل چهار، با ۱۰ امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

قضاوت دیدار سپاسی و پیکان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر را کوپال ناظمی بر عهده دارد؛ ضمن اینکه هادی طوسی، علیرضا مرادی و حسین زیاری تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند. همچنین فریدون اصفهانیان نیز ناظر داوری در این دیدار است.

شاگردان مجتبی حسینی با توجه به شرایط شان در جدول و نزدیک بودن امتیازشان با تیم های استقلال، آلومینیوم و سپاهان، مترصد برد در دیدار فردا هستند و از سوی دیگر طلایی پوشان شیراز در صدد شکست حریف و سر و سامان دادن به جایگاه خود در جدول رده بندی هستند.

دیدار ۲ تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ جمعه ۲۸ آبان ماه در در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا