زنجان

نخستین دوره تخصصی دوبله در زنجان برگزار می‌شود

مصطفی دودانگه، سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه روشنگری و تربیت جوانان با بصیرت و انقلابی از اهداف بسیج است، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج در همه زمینه‌ها فعالیت کرده که هنرهای رقومی در سال‌های اخیر بر عهده بسیج گذاشته شده است تا بسیج با استفاده از این مهم پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان عرضه کند.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه زنجان با بیان اینکه مکتب امامین انقلاب نیز در چارچوب اسلام ناب محمدی است که امروز یکی از شدیدترین درگیری‌های ما با دشمن در این حوزه است، تصریح کرد: دشمن در حوزه جنگ نرم کاملا با ما درگیر است که ما به صورت همزمان باید دو اقدام مقابله با توطئه‌های دشمن و تمرکز و انسجام برای کنشگری و هجوم به دشمن در این حوزه را در دستور کار خود داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر گاهی از سوی دشمن دچار آسیب می‌شویم باید به درون جامعه خود بازگردیم؛ خلاءهایی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود و یا ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که باید به صورت بالفعل در بیاید، خاطرنشان کرد: تولید انیمیشن در سازمان بسیج به صورت گسترده در کشور بخشی از این ظرفیت بالقوه جوانان در حوزه مجازی را به صورت بالفعل درآورده است.
دودانگه در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان ما در عرصه‌های فرهنگی و فضای مجازی به دنبال تغییر اذهان، افکار، باورها و رفتار ما هستند و از همین جهت در یک جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی با آنها قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: تا کنون بصورت محدود و کم از ظرفیت عظیم بسیج استفاده شده است و باید تلاش شود تا از این ظرفیت بسیج به ویژه در حوزه انیمیشن و تولید محتوا هنری  حداکثر استفاده را داشته باشیم.
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای امروز فضای مجازی، تولید محتوای جذاب، موثر و به روز است و با توجه به خلاءهایی که در حوزه فضای مجازی وجود دارد این اقدام  در خصوص  تولید محتوا و آموزش انیمیشن آغاز یک حرکت مهم برای جبران آن است، ادامه داد: در همین راستا، مرکز آفرینش های هنری بسیج استان همچنین اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته تولید انیمیشن و متحرک‌سازی در بخش‌های انیمیشن سه بعدی، دو بعدی، اسناپ موشن و بازسازی نموده است.
وی اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی دوبله و فن بیان با حضور علاقمندان به دوبله با سخنرانی دکتر عباس بابایی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان در مرکز آفرینش‌های هنری بسیج معاونت فرهنگی استان زنجان برگزار شد.
 دودانگه در پایان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام حداکثر تا ٢۵ آذرماه سال جاری به دفتر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج زنجان به نشانی سه راه امجدیه، مجموعه امام علی (ع)،کانون بسیج جوانان-طبقه همکف مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-16 02:04:50

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا