مازندران

نخستین نمایشگاه قرارگاه‌های جبهه خرمشهرها در بابلسر برپا شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان بابلسر، نمایشگاه قرارگاه‌های جبهه خرمشهرهای بابلسر با محوریت تولید پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها برای نخستین‌بار همزمان با هفته بسیج در مصلی جمعه المهدی بابلسر برپا شد. 

مصطفی بازوند فرمانده بسیج ناحیه بابلسر در حاشیه این نمایشگاه گفت: به‌مناسبت هفته بسیج و با همت بسیجیان بابلسر و همکاری و پشتیبانی سایر نهادها، ۱۰۶ برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان بابلسر در حال اجرا است که مهم‌ترین و شاخص‌ترین این برنامه‌ها، نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه هفت‌گانه جبهه خرمشهرهای شهرستان بابلسر است.

وی گفت: این نمایشگاه که به‌عنوان نخستین نمایشگاه توانمندی‌های خانواده در اشتغال با طرح جبهه خرمشهرها است، با تشکیل بیش از ۵۰ غرفه و با حضور تولیدکنندگان خانگی به‌مناسبت هفته بسیج  در حال برگزاری است.

فرمانده بسیج ناحیه بابلسر بیان کرد: این قرارگاه شامل بخش‌های قرارگاه اقتصادی، اقتدار، امنیت و اخلاق ، قرارگاه فرهنگی، قرارگاه بانوی نقش‌آفرین و سبک زندگی ، قرارگاه کادرسازی ، قرارگاه جریان‌سازی و رسانه و قرارگاه پشتیبانی و زیرساخت است.

بازوند یادآور شد: هدف از برپایی این نمایشگاه نمایش حضور عموم مردم در حوزه حکمرانی است که انشالله در سال‌های بعد باشکوه هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این طرح هر محله اگر ظرفیت و کاستی‌هایی وجود داشته باشد، در شهرستان و منطقه و محله می‌توانیم آن را بررسی، رفع اشکال و ارتقا دهیم، تصریح کرد: در طرح جبهه خرمشهری‌ها تلاش شد تا با آمایش محله به محله و روستاها در شهرستان بتوانیم ظرفیت آن محله‌ها و روستاها را شناسایی کرده و از توانمندی‌های نخبگان و کارآفرینان در ارتقاع سطح کار و کارآفرینی استفاده بهینه شود.

فرمانده بسیج بابلسر با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲۸ آبان‌ماه افتتاح و تا سوم آذرماه ادامه دارد، تصریح کرد: عموم مردم شهرستان بابلسر برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ به مصلی المهدی این شهرستان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر نیز  در ادامه گفت: شهرستان بابلسر به‌عنوان مجری طرح جبهه خرمشهرها برنامه‌های بسیار متنوعی را در نظر دارد که برگزار کند و از بهترین برنامه نمایشگاه عرصه تولیدات داخلی اقتصاد مقاومتی را به نوعی در یکی از قرارگاه‌ها درحال اجرا است.

وی افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در این شهرستان وجود داشت، افراد به این مجموعه گردهم آمدند و محصولات و تولیدات خود را عرضه می‌کنند.

امام جمعه بابلسر بیان کرد: امروز مصلی فقط این نیست که درروز جمعه فقط نمازجمعه در آن برپا شود بلکه به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار مردم است؛ چرا که متعلق به مردم است و در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و هرکسی هرچقدر که ظرفیت داشته است باید به میدان بیاید و ما هم این مصلی را در اختیار بسیج قرار دادیم تا این نمایشگاه در این جا برپا شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در برنامه‌ریزی و بررسی طرح جبهه خرمشهرها طی هزاران ساعت جلسه با نخبگان و افراد مختلف و مطلع از هر ظرفیتی سعی شده استفاده شد تا هیات اندیشه ورز در سطح شهرستان شکل گیرد، ادامه داد: در شهرستان بابلسر این طرح آماده شده و در اختیار کشور قرار گرفت و از سوی مسوولان بالادست به ما ابلاغ شد.

قلی‌پور با تاکید بر اینکه طرح جبهه خرمشهری‌ها مختص بابلسر و با طراحی و نقشه راه نخبگان این شهرستان صورت گرفته و به مسوولان کشور ارائه شد، گفت: می‌توانیم بگوئیم که این طرح مربوط به بابلسر و نخبگان فرهنگی بابلسری است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا