زنجان

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود

اسماعیل مسلمی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: طی روزهای آتی و در روزهای منتهی به شب یلدا با توجه به بالا بودن تقاضا، بازرسی بر اقلامی همچون میوه، خشکبار و شیرینی با جدیت بیشتر تعداد بیشتری صورت می‌گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نحوه تعیین قیمت میوه تصریح کرد: میوه جزء اقلامی است که فروشندگان باید با توجه به درصد سود ابلاغ شده اقدام به فروش نمایند.

وی با بیان اینکه سود عمده فروشی میوه ۵ درصد است، افزود: سود خرده فروشی در میوه با توجه به کیفیت میوه، نوع میوه و فساد پذیری آن از ۲۰ تا ۳۵ درصد متغیر می باشد.

مسلمی یادآور شد: همچنین طی روزهای اخیر با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان نظارت بر اقلام اساسی نیز تشدید شده است و با دقت بیشتری رصد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع و با توجه به واگذاری بخشی از امور بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی ، هم اکنون بازرسی‌ها با حضور کارشناسان این سازمان نیز صورت می‌گیرد.

وی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی در اصناف استان مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به شاکی اعلام شود.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-16 02:04:37

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا