کردستان

نظارت بر بازار کردستان تشدید می‌شود/ورود سپاه به نظارت بر بازار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، محمدفرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در سنندج، اظهار کرد: جهاد سازندگی و سپاه در زمان جنگ تحمیلی دست اخوت و برادری دادند و از مرزهای کشور دفاع کردند.

وی افزود: سپاه و جهاد کشاورزی در عرصه مبارزه با متخلفین در بازار برادرانه وارد عرصه  شده‌اند و با نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها عدالت را در بازار پیاده می‌سازند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات کارگروه ستاد تنظیم بازار و کارگروه اقتصادی وزارت قرارگاه امنیت غذایی تشکیل و با کمک سازمان صمت و بسیج مستضعفین، بازار تولید تا مصرف محصولات کشاورزی به صورت جدی نظارت خواهد شد.

سپری در خصوص پایش بازار محصولات کشاورزی افزود: با توجه به گستره بازار عرضه، چشم امید دولت به قرارگاه نظارت و بازرسی بازار است، چرا که در این قرارگاه تمام سازمان‌های متولی بسیج شده‌اند و دست به دست هم می‌توان بازار را کنترل و از تخلف برخی سودجویان، هر چند انگشت شمار هم باشند جلوگیری نمود. 

وی با تاکید براینکه نان قوت لایموت مردم است و باید تولید آن با کیفیت باشد، تصریح کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی با همکاری بسیج کار نظارت بر نانوایی‌های سطح شهر را انجام می‌دهند.

در ادامه نحوه برخورد با متخلفین و گرانفروشان و تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به سازمان تعزیرات حکومتی استان بررسی شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا