کردستان

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، اکبر اسدی رییس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد با حضور مسئولان استانی ۲۴ مهر ماه به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاددانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و … در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تقدیر از همکاری استانداری، پارک علم و فناوری، سپاه، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان، شرکت شهرک های صنعتی و دیگر ادارات همکار، خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد به منظور بیان نیازها و معرفی دستاوردها، با هماهنگی مسئولان استانی در دستگاه های ذیربط، طی نشست هایی زمینه ارتباط مستقیم شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را با مسئولان، دانشگاهیان، صاحبنظران و … را فراهم نماییم.

اسدی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان، تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد پل میان صنعت و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعاً این نمایشگاه نمونه بارز و تبلور ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه خواهد بود.

اکبر اسدی رئیس جهاد دانشگاهی کردستان: وی افزود: این نمایشگاه می تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم بامهارت آموزی و مهارت افزایی باشد و امید است که بازخوردهای مطلوبی در بین مسئولان استان داشته باشد.

گفتنی است، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی روز دوشنبه ساعت ۹ صبح در محل ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی واقع در بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار برگزار خواهد شد، همچنین بازدید از ۲۴ لغایت ۲۶ مهر ماه، ساعت ۹ الی ۱۵ خواهد بود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا