زنجان

نمایشگاه صنایع‌دستی در زنجان برگزار می‌شود

امیر ارجمند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ دی‌ماه در زنجان با همکاری و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان«کاسپین» برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع‌دستی گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اسلامی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه، تعامل بین هنرمندان در راستای ارتقای سطح کیفی تولیدات، ایجاد رقابت‌پذیری مناسب بین هنرمندان صنایع‌دستی در زمینه قیمت تولیدات و ایجاد بستر مناسب به‌منظور عرضه و بازاریابی اقلام گروه‌های خاص صنایع‌دستی است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصت و ظرفیت مناسبی برای تجاری‌سازی صنایع‌دستی به شمار می‌آید، افزود: کارکرد‌های نمایشگاهی در حوزه صنایع‌دستی به دلیل آن‌که حجم بزرگی از فعالیت‌های تجاری صنایع‌دستی در نمایشگاه‌ها رخ می‌دهد، بیشتر از دیگر بخش‌ها است.

ارجمند گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به هنرمندان کمک می‌کند تا هنرشان را به نمایش بگذارند و با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان آخرین‌ مهلت ارسال اصل فرم درخواست مشارکت را ۱۸ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: ساعات کار نمایشگاه برای غرفه سازی بین ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب است که این زمان تابع دستورالعمل‌های صادره از ستادهای استانی است.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-30 18:05:58

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا