کردستان

نمایشگاه نقاشی استاد فردین صادق ایوبی در سنندج گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، نمایشگاه آثار نقاشی استاد فردین صادق ایوبی از اساتید به نام و برجسته هنرهای تجسمی استان کردستان با عنوان وقت مشوش با حمایت حوزه هنری استان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه نقاشی جمع زیادی از هنرمندان و علاقمندان به هنر نقاشی و هنرهای تجسمی استان و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نیز حضور داشتند.

در این نمایشگاه آخرین آثار این هنرمند برجسته و شاخص کردستانی در سایزهای مختلف به نمایش عمومی گذاشته شده است.

۳۰ اثر نقاشی شامل هشت اثر رنگ و روغن و ۲۲ اثر طراحی از جمله آثار به نمایشگاه گذاشته توسط استاد فردین صادق ایوبی در این نمایشگاه می‌باشد.

نمایشگاه استاد فردین صادق ایوبی تا چهارم دی ماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج واقع در پیاده راه فردوسی سنندج آماده پذیرایی از علاقمندان است.

استاد فردین صادق ایوبی از هنرمندان برجسته و شاخص کردستانی است که چندی قبل موفق به اخذ درجه دکتری هنری شد و پیش از این ده‌ها نمایشگاه به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

وی مدرس دانشگاه، مولف و نویسنده کتب مختلف در حوزه‌های هنرهای تجسمی، شعر و مقاله بوده است و آثار وی شهره بین المللی و جهانی دارد.

استاد فردین صادق ایوبی در طول سالهای فعالیت هنری خود زمینه ورود صدها نفر به عرصه هنرهای تجسمی بوده و شاگردان زیادی از سوی وی پرورش پیدا کرده و هم اکنون در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

فردین صادق ایوبی نقاش و هنرمند کردستانی متولد سال ۱۳۴۱ در سنندج و دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است که از سال ۷۰ در سنندج در دانشگاه‌ها و مراکز هنری مشغول به تدریس در این رشته شده است.

 وی تاکنون در بیش از ۴۰ نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت کرده و در فستیوال‌ها و جشنواره‌های زیادی در داخل و خارج از کشور حضور داشته است. 

همچنین از وی پنج اثر در موزه هنرهای معاصر تهران، ۲ اثر در موزه امام علی تهران، ۱۴ اثر در موزه جنگ با موضوع انفال، ژینوساید و بمباران شیمیایی حلبچه، ۱۲ اثر در اربیل کردستان عراق و ۸ اثر در سلیمانیه کردستان عراق موجود است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا